Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 22. november 2008

Jeg rapporterte om hun Solveig på Holmen, venninna til Haldis, om at hun nok var noe mafia, til støtteforeningen etter Scandinavian Star-ulykken. (N).




Google Mail - Støttegruppen etter Scandinavian Star.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Støttegruppen etter Scandinavian Star.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Nov 22, 2008 at 2:44 AM




To:
kurt_evert.stenbakk@chello.no






Hei,



gjennom familien, så kjenner jeg hun Solveig, som var telegrafisten,

som var på vakt, på Scandinavian Star,

da båten begynte å brenne, ettersom jeg har skjønt det.



Jeg mistenker at hun kan være noe sunnmørsmafia, eller lignende.



Så jeg har skrevet om dette på blogg.



Og jeg sender en link til den blogg-posten, i tilfelle det er av

interesse for dere:



http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/11/jeg-tror-jeg-har-plottet-n-vi-kan.html



(Det står en del om khasarene osv., i den posten, men ikke ta det så

bokstavelig.



Det er mest en teori jeg har.



Men det som står om familien min, på slutten av posten, det er jo mer

konkrete ting da,

som jeg har opplevd selv.



Bare for å forklare om det).



Så jeg sender dette, bare i tilfelle det kan være av interesse.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter