Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 12. november 2008

Klage på Justisekretariatene, til Justisdepartementet. (In Norwegian).




Google Mail - Klage på Justissekretariatene/Fwd: Ref: 2008/02046 IM










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på Justissekretariatene/Fwd: Ref: 2008/02046 IM











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Nov 12, 2008 at 5:52 PM




To:
postmottak@jd.dep.no






Hei,



jeg vil gjerne klage på Justissekretariatene, at jeg ikke får støtte

til fri rettshjelp, fra dem,

enda som de selv skriver, at jeg er i en vanskelig situasjon.



Rettighetene mine blir nemlig tullet med av forvaltningen i både Norge

og England, så jeg

kommer ingen vei, med en sak jeg har mot Arvato/Microsoft i England,

mot politiet i England,

mot Kripos, mot Spesialenheten, og mange andre etater og

organisasjoner i Norge og utlandet,

som tuller med rettighetene mine.



Jeg har også overhørt, at jeg er forfulgt av noe 'mafian', i Norge i

2003, og jeg tror også at familien

min er involvert, siden jeg ble forsøkt drept på gården til onkelen

min, i Kvelde i Larvik, i 2005.



Så jeg kan ikke ha noe vanlig liv, før politiet gjør jobben sin, og

forteller meg hva som foregår.



Og jeg synes jo ikke det er riktig at jeg som en vanlig person, skal

få rettighetene mine tullet med,

av forskjellige instanser, i Norge og utlandet.



Det virker som om det er bevisst ignorering av rettighetene mine, fra

disse instansene.



Og jeg kan jo ikke ha et vanlig liv, hvis myndighetene, i Norge og

utlandet, bevisst ignorerer rettighetene

mine.



Så den situasjonen jeg er i nå, er som tortur, vil jeg si, pga. at

ingen sier noe og at rettighetene mine

blir tullet med, av mange instanser i Norge og utlandet.



Og dette har jeg altså sendt dokumentasjon om, til Fylkesmannen i Oslo

og Akershus, som har sendt

dette videre, til Justissekretariatene.



Men de ønsker ikke å gi meg støtte til advokat, enda det er åpenbart,

at disse problemene med forvaltningen,

gjør at jeg ikke kan ha noe vanlig liv, og de sier jo selv at jeg er i

en vanskelig situasjon.



Eller de sier 'opplever å være i en vanskelig situasjon'.



Så de tar meg ikke på alvor.



Det er trakassering det.



Nærmere bestemt patronisering.



Det er uholdbart, at voksne folk blir behandlet på en slik nedlatende

måte av myndighetene.



Det er bare å se på at politiet i England, kaller meg 'Miss Erik

Ribsskog', så ser man at denne

tullingen er reell, og ikke noe jeg inbiller meg.



(Jeg trodde først at de kunne ha tatt feil, siden navnet mitt var

norsk, men nå skjønner jeg

at de gjorde det med vilje, etter å ha snakket med det norske

konsulatet i Liverpool bl.a. om

dette, siden jo Erik, eller Eric, jo også er et vanlig navn i

engelsktalende land).



Og jeg skal også sende med et brev fra Sivilombudsmannen, hvor man ser

at ambassaden i

London, ikke svarer meg, selv om UD har instruert de om å kontakte meg

tilbake, tre ganger

nå.



Så dette er snakk om høyst reell ignorering av mine rettigheter, og

ikke noe jeg kun opplever

som vanskelig.



Det er også mange fler eksempler på slik ignorering av mine

rettigheter, i filene jeg har sendt

Fylkesmannen i Oslo og Akershus.



Så jeg vil gjerne klage på saksbehandlingen hos Justissekretariatene.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender også med det siste brevet fra Justissekretariatene, som jeg

mottok i dag.





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2008/11/1

Subject: Ref: 2008/02046 IM

To: post@justissekretariatene.no





Hei,



jeg viser til brev fra dere stemplet 29. oktober, som jeg mottok i dag.



Dere skriver at dere har forståelse for, at jeg 'opplever å være i en

vanskelig situasjon'.



Tror dere at dette er noe jeg har funnet på da?



Jeg blir 'kødda' med, av politiet i Norge og England, og også mange

andre myndigheter.



Dere har fått papirene tilsendt, såvidt jeg har forstått, så det burde

ikke være noe unnskyldning

for dere, å ikke hjelpe.



Jeg sender med noen bilder, så kan dere se, at politiet i England,

kaller dokumenter jeg gir

de, i forbindelse med en sak mot Arvato/Microsoft, for 'found

property', enda jeg leverte de

på politikontoret.



Og de kaller meg for 'Miss Erik Ribsskog', som man kan se på det andre bildet.



Så jeg blir kødda med av myndighetene, og dere later som at det bare

er noe jeg innbiller meg.



Det er helt uholdbart mener jeg, så jeg ber dere om å sende denne

klagen til en ansvarlig

person der, dvs. Hovlands overordnede.



Med hilsen



Erik Ribsskog





5 attachments
DSC00103.JPG
399K
DSC00104.JPG
418K
scan0023.jpg
225K
scan0008.jpg
539K
scan0009.jpg
185K













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter