Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 9. desember 2008

E-mail to the Home Office about the problems with the IPCC not answering their e-mails and not returning their phone-calls.




Google Mail - To Mr. Kevin Allen, reference: T23047/8










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




To Mr. Kevin Allen, reference: T23047/8











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Dec 9, 2008 at 6:24 PM




To:
public.enquiries@homeoffice.gsi.gov.uk






Hi,



I'm refering to your e-letter of 24. November, with the reference:

T23047/8, which I recieved today.



You write that 'Having been in contact with IPCC officials, I am

informed that the IPCC is working to a slight backlog'.



But, the problem that I'm contacting you about isn't to do with

backlog, unfortunatly.



The problem is that the IPCC aren't answering e-mails and returing

phone-calls, that are from more than half a year ago.

(From the month of March, this year).



So they aren't answering me back at all.



So this is a problem that I think the Home Office has to sort out,

since the IPCC are administratively sorting under the

Home Office, as I've understood it.



Yours sincerley,



Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter