Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. desember 2008

Enda mer om Julebruskongen og Et Rikere Norge. (In Norwegian).




Google Mail - Kødding med Julebruskongen.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Kødding med Julebruskongen.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Dec 16, 2008 at 6:50 PM




To:
Per Opsahl <Per.Opsahl@vg.no>






Hei,



ja, jeg ser jo det, at folk søker på 'Julebruskongen, naiv' osv.



Det er kanskje derfor dere ikke havner i konflikt med folkene dere

filmer og behandler nedlatende osv, ettersom

dere plukker ut folk som kanskje er litt naive, og mobber dem på en

finurlig måte.



Du sa i julekalenderen idag, at dere 'forestilte dere en forvirra fyr

i sølvjakke som virra rundt i

Empire State Building'.



Dere sier at 'Egil skapte dramatikk'.



At 'Julebruskongen ble borte', står det på VGs nettsider.



Men han Julebruskongen, han gikk bare opp trappa, istedet for ned

trappa, så skaper han dramatikk,

ifølge VG.



Og, Julebruskongen er vel i 50-åra, han er ikke et barn eller et dyr

eller en ting som blir borte.



Han er på et annet sted enn dere, han er ikke borte.



Men hvis dere tror at dere behandler folk med respekt på den måten

dere behandler dem i

Et Rikere Norge osv., så får dere tror det da.



Hvorfor bytta VG navn fra Verdens Gang da?



Var det for langt navn?



Dere skal ikke bare bytte navn til V da?



Kanskje VG har blitt et for langt navn også nå?



Det blir spennede å se.



Jeg har ikke sett at Aftenposten og Dagbladet har bytta navn til AP og DB,

men de kommer kanskje etter de også.



Hørtes 'Verdens Gang' for norskt ut eller?



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog



2008/12/16 Per Opsahl <Per.Opsahl@vg.no>:

> Hei igjen!

>

> Jeg får tydeligvis ikke gjort noe med ditt inntrykk, og det synes jeg er trist.

>

> Vi har fått utrolig mange tilbakemeldinger når det gjelder Julekalenderen og Et Rikere Norge, og noen har vært kritiske. Men de aller, aller fleste av de som tar kontakt med oss har vært positive og påpekt at vi behandler de vi møter med respekt og at vi gir fargerike mennesker litt positiv oppmerksomhet. Det står jo da i sterk kontrast til hva du mener, og at folk er uenige får vi ikke gjort noe med.

>

> Da får vi trøste oss med at vi har et veldig godt forhold til alle vi har møtt, og det er såvidt jeg vet ingen som føler seg dårlig behandlet.

>

> Du får ha lykke til videre med bloggen din!

>

> Hilsen Per Opsahl, VGTV

>

>

> ________________________________________

> Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]

> Sendt: 16. desember 2008 18:53

> Til: Per Opsahl

> Emne: Re: Kødding med Julebruskongen.

>

> Hei,

>

> jeg synes dere kødder med omtrent alle folka dere har med på 'et rikere Norge'.

>

> Jeg har også en blogg, med et tracking-cookie program, og der ser jeg

> hva folk søker på.

>

> Og flere har søkt på 'mobbing fra VG journalist av Julebruskongen' osv.

>

> Du sier jeg skal se kalenderen å le sammen med dere.

>

> Men VG ler ikke sammen med folka de har med i 'et rikere Norge'.

>

> De ler av dem, er mitt inntrykk.

>

> Så sånn er det.

>

> Så får dere ha lykke til med det Illuminati og New World Order-greiene

> dere driver med

> i VG. (tidligere kallt Verdens Gang).

>

> Med hilsen

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

> 2008/12/16 Per Opsahl <Per.Opsahl@vg.no>:

>> Hei Erik!

>>

>> Hvis du har det inntrykket at vi skal drite ut Egil, så er det veldig synd - for det er ikke vår intensjon i det hele tatt. Hadde vi virkelig driti han ut, tror jeg heller ikke det hadde vært så mange som hadde orket å følge med på kalenderen. Vi har fått veldig få reaksjoner på dette, og det til tross for at vi også lagde kalender med ham i fjor.

>>

>> Egil er en veldig orginal fyr, og det er han veldig klar over selv. Vi jobbet som et team da vi laget kalenderen, og mye av det du ser er naturlig nok Egils idéer og påfunn. Vi, inkludert Egil, hadde det utrolig morsomt i New York og den gleden håper vi at folk legger merke til på VGTV. For øvrig tror jeg det kan være interessant å lese litt om hva han selv svarer på spørsmål fra folk: http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=1757

>>

>> Homoteorien din blir for useriøs til at jeg gidder å kommentere. Hva slags assosiasjoner du måtte få kan jeg ikke stå til ansvar for.

>>

>> Håper du fortsetter å følge med på kalenderen og le litt sammen med oss!

>>

>> Hilsen Per Opsahl, VGTV

>>

>>

>> ________________________________________

>> Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]

>> Sendt: 16. desember 2008 07:02

>> Til: Per Opsahl

>> Emne: Kødding med Julebruskongen.

>>

>> Hei,

>>

>> nå har jo jeg bodd ganske mange år i Oslo, men jeg har også bodd på

>> Berger i mange år, som er like

>> ved Drammen, og jeg har gått på skole og jobba i Drammen.

>>

>> Men hvorfor kødder dere så mye med Julebruskongen?

>>

>> Jeg synes dere prøver å få han til å se homo ut i serien deres, med å

>> kle han opp som frihetsgudinnen,

>> med å gi han svære pølser i brød, som han må spise foran kamera, og

>> med å filme han sammen med

>> en naken cowboy osv.

>>

>> Er det fordi han hadde lyst hår før han fikk grått hår?

>>

>> Er det noe sånn krig fra dere mørkhårede mot de lyshårede?

>>

>> Er du av noe jødisk eller mafiaslekt du?

>>

>> Hva er det som egentlig foregår, hva er det denne køddinga deres skyldes?

>>

>> Med hilsen

>>

>> Erik Ribsskog

>>

>> *****************************************************************

>> Denne fotnoten bekrefter at denne e-postmeldingen ble

>> skannet av MailSweeper og funnet fri for virus.

>> *****************************************************************

>> This footnote confirms that this email message has been

>> swept by MailSweeper for the presence of computer viruses.

>> *****************************************************************

>>

>>

>>

>








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter