Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. desember 2008

VG tuller med Julebruskongen. (In Norwegian).



http://www.vgtv.no/?id=20243

Jeg synes VG tuller litt mye med Julebruskongen.

At dem prøver å få han til å virke dum og homo og sånt, fordi han er fra Drammen, og er norsk og kanskje har hatt lyst hår, selv om det nå ser grått ut(?)

Det er også fler som søker på ting som at 'VG journalist mobber Julebruskongen' osv., på Google.

Men jeg har ikke vært noe flink til å poste om det.

Men når dem skal ha han til å se ut som Frihetsgudinnen.

Så er nok det noe mobbings.

For det heter jo Frihetsgudinne og ikke Frihetsgud.

Så da er det en kvinnelig gudinne.

Så da prøver dem å få Julebruskongen til å virke femi eller homo da, mener jeg det kan se ut som.

Men jeg skal følge med på StatCounter, om det blir søkt noe mer på dette, på Google, osv.

Det er vel han VG-journalisten med det mørke håret, som kanskje er værst med mobbinga.

Uten at jeg veit hva han heter.

Men han har kanskje lyst til å være med på intervju, på johncons-blogg.

Det tror jeg sikkert.

Skal jeg se om det er mulig å finne ut noe om.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er fler eksempler på hva jeg tenker på med at VG prøver å få Julebruskongen til å virke homo osv.:



PS 2.

Jeg sendte e-post til han kødden i VG:




Google Mail - Kødding med Julebruskongen.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Kødding med Julebruskongen.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Dec 16, 2008 at 6:02 AM




To:
pero@vg.no






Hei,



nå har jo jeg bodd ganske mange år i Oslo, men jeg har også bodd på

Berger i mange år, som er like

ved Drammen, og jeg har gått på skole og jobba i Drammen.



Men hvorfor kødder dere så mye med Julebruskongen?



Jeg synes dere prøver å få han til å se homo ut i serien deres, med å

kle han opp som frihetsgudinnen,

med å gi han svære pølser i brød, som han må spise foran kamera, og

med å filme han sammen med

en naken cowboy osv.



Er det fordi han hadde lyst hår før han fikk grått hår?



Er det noe sånn krig fra dere mørkhårede mot de lyshårede?



Er du av noe jødisk eller mafiaslekt du?



Hva er det som egentlig foregår, hva er det denne køddinga deres skyldes?



Med hilsen



Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter