Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 4. desember 2008

Julekalender - luke 3. (In Norwegian).



Dagens tullebukk er Jens Stoltenberg.

Det er pga. denne episoden med Kjetil Try, da de gikk og så 'Broene i Madison County', på kino.

Så sier en dame på kinoen, til Stoltenberg, at du må ta med kona di, på romantiske filmer.

Men så sier Stoltenberg at 'nei, jeg tar med vennen min jeg'.

Så sier de senere, nei de skulle egentlig på James Bond.

Men så sjekket jeg det, på internett, og det kom ikke ut noe James Bond-film, det året, de kommer bare ut annenhvert år.

Så, jeg mener, at hvis Jens Stoltenberg, som f.eks. Per Kristian Foss, er homo, så burde han si fra om det, sånn at ikke fremmed etterettning etc., kan bruke dette, som noe slags utpresningsmiddel.

Så derfor blir Stolenberg dagens tullebukk.

PS.

Her er mer om dette:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/04/stoltenberg-juger-in-norwegian.html



Jeg vet ikke helt hva som fikk meg til å tenkte på hun her dama nå.

Men Ninni Stoltenberg er ihvertfall dagens julepurke.

Det er fordi at jeg synes hun er frekk, som viser pekefingeren, til vanlige folk, på TV.

(Enda hun må være den som oppfører seg minst bra omtrent, av alle, i Norge, med masse narkotikabruk.

Og jeg har også lest, at folk som har blitt ranet av henne, skriver på nettet, at de har blitt truet om, at Ninni Stoltenberg, skal sladre til faren sin, hvis folk anmelder henne).

Så Ninni Stoltenberg, mener jeg er et ekspempel, på at den her eliten, de kan gjøre hva de vil.

De kan bruke så mye heroin og ha kriminelle venner, og hva mer hun nå har gjort.

Og hun virka dopa på TV-sending, en gang jeg så henne på TV, da jeg bodde i Oslo.

Og likevel så er hun frekk nok, til å vise pekefingeren, og skal belære vanlige folk da, om hvordan de skal leve livene sine.

Så det syntes jeg var litt vel frekkas-aktig oppførsel.

Så Ninni Stolteberg blir dagens julepurke.

PS.

Her er mer om henne og de andre i Stoltenberg-familien:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2007/12/tittel-p-tema-stoltenberg-familien-i.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter