Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 9. mars 2009

Han johncons-blogg leseren som jobber i Akershus fylkeskommune har sendt ny melding via Google og StatCounter. (In Norwegian)




Svar:

Hei,

ja, nå har jeg fikset det med meldingene, så nå burde det gå ann å skrive meldinger på bloggen og, får jeg håpe.

Folk synes sikkert det ser rart ut, hvis det blir sendt meldinger via Google og StatCounter.

Men men.

Det går også ann å sende e-post til eribsskog@gmail.com.

Men jeg sjekker selvfølgelig tracking-cookie programmet og, for jeg synes det er artig å se hva folk søker på.

En gang søkte noen f.eks. på 'Frøbanken New World Order'.

Noen i Bergen.

Og da begynte jo jeg å tenke på det da, om Frøbanken, på Svalbard, har noe med New World Order å gjøre.

Og det kan jo stemme med de mest nesten 'sinnsyke' teoriene som har kommet fram, om at jorden skal bli truffet av en komet, og at det bygges underjordiske oppholdsrom for eliten.

Så når de fleste folka på jorda er døde, så skal man plante korn igjen fra Frøbanken på Svalbard da.

Dette høres kanskje litt vilt ut, synes jeg da.

Men det er jo artig da, at sånne ting dukker opp, for da kan man se om alt passer sammen for eksempel.

Sånne ting.

Og også hvis det er noen man ikke vet hvordan man skal stave navnet til.

Som gikk i klassen din på videregående, eller som du jobbet sammen med for 10 eller 20 år siden.

Da kan man se det, når folk søker på navnet, på Google, hvordan navnet staves og sånn.

Var det Monica med 'c' eller med 'k'.

Sånne ting kan dukke opp, på tracking-cookie programmet, når man har skrevet om personene.

Siden Google da viser din blogg, som søkeresultat.

Da får også jeg en tilbakemelding fra Google da, på det søket, som linker til min blogg da.

Så sånn er det.

Videre.

Du fra Akershus Fylkeskommune.

Du har ikke noe spennende historier å fortelle fra fylkeskommunen da, hadde jeg nær sagt.

Er det noe som skjer der for tiden?

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter