Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 1. mars 2009

Ny anmeldelse til politiet i Drammen, av faren min, for å true bekjente, for å isolere meg. (In Norwegian)




Google Mail - Anmeldelse av Arne Mogan Olsen for å prøve skade meg ved å true bekjente/Fwd: Trusler mottatt i email










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av Arne Mogan Olsen for å prøve skade meg ved å true bekjente/Fwd: Trusler mottatt i email











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Mar 1, 2009 at 1:19 AM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,



jeg har tidligere sendt to anmeldelser på faren min.



En anmeldelse for omsorgsvikt, iom. at han lot meg bo alene på

Bergeråsen, fra jeg var ni år,

på 80-tallet.



(Dette har jeg kontaktet Fylkesmannen i Oslo og Akershus om, siden jeg

bor i England, men

de vil ikke gi støtte til fri rettshjelp, slik Johansen hos dere

anbefalte, var det vel.



Men jeg venter på nytt svar fra Fylkesmannen).



Og en anmeldelse på faren min, Arne Mogan Olsen, for telefonsjikane,

ifjor og iår, som Drammens-

politiet ikke har gjort noe med.



Nå fikk jeg vite, tidligere ikveld, at faren min truer en kar jeg har

blitt kjent med via e-post, siden

vi begge skriver på debattforum og blogg osv., om 11. september og 'mafian' osv.



Så viser det seg at faren min har truet han Trond Halvorsen, om at han

må bryte kontakten med meg.



Og det mener jeg, etter å ha tenkt på det, at det er egentlig jeg som

er målet her.



De vil kanskje isolere meg, for å bryte meg ned, for å bli kvitt meg,

av en eller annen grunn.



Og jeg kan ikke se dette på noen annen måte, enn at dette må være

alvorlig kriminalitet.



(Faren min bekreftet ovenfor meg, på telefon, ifjor, at dette er hans

e-post adresse,

arnemogan@gmail.com, enda jeg ikke vet hvorfor han ikke bruker

Olsen-navnet sitt,

i e-post adressen, men han bekreftet nå dette da).



Så dette vil jeg gjerne anmelde.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no>

Date: Sat, Feb 28, 2009 at 7:53 PM

Subject: Trusler mottatt i email

To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>





Hei.







Jeg mottok en trussel i email. Noen som har lest bloggen din antagelig:







Arne Mogan Olsen [arnemogan@gmail.com]







jeg er fattern til erik og som han beskriver meg er jeg no mafia å det

er jeg så slutt å ha kontakt med erik ellers får du besøk.







fattern mafios







mvh



Trond Halvorsen







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter