Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 1. mars 2009

Tuller CIA med norske folk i Norge? (In Norwegian)


http://www.youtube.com/watch?v=_SwTVDcokbU

Jeg har jo overhørt at jeg blir forfulgt av noe 'mafian'.

Dette kan meget vel være CIA, som er omtrent det samme som 'mafian'.

At 'mafian' er CIAs stormtropper da, omtrent som i Nazi-Tyskland, som også hadde noen sånne gatebøller og lignende.

Men men.

Og jeg har tidligere vært inne på, på bloggen, at den bilulykken ifjor, hvor tre norske ungdommer, døde på Bygdøy.

At det kan ha vært noe CIA-plott(?)

Det er velkjent at det er mye CIA i Norge.

Hvorfor skulle ellers den amerikanske ambassaden være så stor(?)

Mer da.

Jo, det var en amerikanerinne, som kontaktet meg på Facebook, angående denne Martine-saken, Mary-Jo Jones, het hun.

Og hun fortalte om denne ulykken, før det var i nettavisene.

Og hun visste også mye rart om Martine-saken.

Jeg lurer på om det var et plott, den bilulykken, for ta oppmerksomheten bort fra Martine-saken.

Hun amerikanske dama hadde også en maske på seg, på Facebook-profilbildet sitt.

Eller det var bare et bilde av en eller to masker.

(Nå er bildet tatt bort, og profilen mer eller mindre slettet vel).

Så her blir nok vanlige norske folk tullet med av CIA i Norge.

Hvorfor det?

Jo, norske damer blir nok brukt som horer i USA og England.

Derfor vil de holde norske folk i sjakk.

Se hva som skjedde på Disneyworld.

De damene på den norske paviljongen, brukte gutte-bunad, så kunne de ha sex på jobben, uten å ta av seg bunaden, husker jeg at jeg leste på debattforum osv.

Og, Dagbladet online skrev at Disney firmaet ikke gjorde noe arbeid på den norske paviljongen.

Den så ut som den gjorde på 70- og 80-tallet, så det var få turister som strømmet til der.

Noe som lot veien åpen for sikkert diverse CIA, eller Illuminati, eller hva de kan ha vært, for å more seg med de norske unge damene, eller jentene der da, i gutte-bunad skjørt, eller hva det var, sånn at det var hull for lett adgang da, i bekledningen.

Så her er det nok norske folk som er leketøy, for amerikansk etterettning.

Så sånn er det.

PS.

Og hvis de får ha ambassaden sin på Huseby.

Hva vil skje med militærleieren der da, som blir vegg i vegg med den den vel CIA-befolkede amerikanske ambassaden?

Vil militærleieren på Huseby bli en underavdeling av CIA da, omtrent?

Jeg bare spør.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter