Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 7. april 2009

Man kunne kanskje tro, at det bare er drittunger som driver å kødder, men det har holdt på ganske lenge, så jeg sendte en oppdatering til politiet




Google Mail - Vedlegg/Fwd: Norwegian Labour Party slogans etc. - message sent through TranslationDirectory.com










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Vedlegg/Fwd: Norwegian Labour Party slogans etc. - message sent through TranslationDirectory.com











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Apr 7, 2009 at 10:26 PM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,



dette er et vedlegg til anmeldelse jeg sendte tidligere idag.



Dett er enda mer trakassering fra Harry Wad.



Jeg står oppført som en som oversetter fra engelsk til norsk, på

TranslationDirectory.



(For jeg får ikke noe vanlig jobb, pga. hat-bloggen som jeg har

anmeldt til dere).



Men dette er trakassering direkte rettet mot meg.



Jeg står oppført som en som oversetter fra engelsk til norsk.



Men her sender Harry Wad, jobber som skal oversettes fra norsk til engelsk.



Så dette er bare tull, for å plage meg.



Så når får dere begynne å gjøre jobben deres snart.



Jeg har sendt dere mange anmeldelser, men dere gjør ikke noe.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: TranslationDirectory.com on behalf of Harry <harryw@gmail.com>

Date: Tue, Apr 7, 2009 at 9:53 PM

Subject: Norwegian Labour Party slogans etc. - message sent through

TranslationDirectory.com

To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>





Dear Erik Ribsskog,



Harry has sent the following message to you from your profile page at

TranslationDirectory.com.



==============================================



Hi again Erik! Thank you for your kind reply, it was nice to hear from

you. I now need you to translate some campaign slogans for the

Norwegian Labour Party and the Gerhardsen Foundation. I\'m sure

you\'ll be interested. Please get back in touch. Your friend Harry.



==============================================



Your profile page is:



http://www.translationdirectory.com/translators/english_norwegian/erik_ribsskog.php



If you need more translation jobs, consider using our database of

4,000+ potential customers:



http://www.TranslationDirectory.com/jobs.htm#01



If you no longer wish to receive messages sent through

TranslationDirectory.com, you have to request removal of your profile.

You can do so at:



http://www.TranslationDirectory.com/misc/freelance_translator_removal.htm



Thank you for using TranslationDirectory.com







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter