Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 7. april 2009

Nå skjønner jeg det. Illuminati prøver å ta over Drammen. (In Norwegian)

Illuminati, med familien til hun tyske Malena da antagelig.

Hun hadde et tysk-aktig navn, ihvertfall.

De er et team kanskje, med faren min.

(Som fikk penger fra Illuminati).

Men Christell er ganske egenrådig osv.

Så det er mulig at Christell har kontroll da.

Men, hvis jeg faller, altså mister kontrollen, så har Illuminati omringet Christell.

For faren min, Jan Snoghøj og Haldis, de er nok Illuminati.

Og søstra mi og.

Så derfor angriper de meg.

For da har ikke Christell noen norske folk i familien, kun 'tyskere' eller illuminister da.

Så det er kanskje grunnen til at jeg blir tulla med.

At 'mafian'/Illuminati, vil ha Drammen.

Som de nok har Oslo.

Også har Christell kontroll, og hun er norsk.

Tja.

Hvem vet.

Kanskje det var derfor, at broren til svigerinna til Christell, holdt tale, i bryllupet til broren til Christell og Hege, altså Jan og Hege Snoghøj.

Da sa han, broren til Hege Snoghøj, at Christell hadde rota, eller hatt seg, med så og så mange menn.

Og det kan ha vært, for at Christell skulle miste meg, som venn eller stebror da.

Så har vist noen også tulla med Mathias, mannen til Christell, sa Pia, søstra mi, for 5-6 år siden.

Han havna under gressklipperen.

Han jobber som anleggsgartner.

Og han ble kanskje litt prega av det, virka det som, på søstra mi.

Noe sånt.

Så da har kanskje Illuminati omringa Christell.

Og jeg er den enste som gjør at Christell har kontrollen.

Hvis jeg fucker off Christell, så dreper de henne, i et Illuminati-plott, siden de har alle i familien hennes.

Men 'alle' i Drammen, vet nok hvem Christell er.

Og jeg vet hun har en god del venner der.

Eller, ikke en god del.

Men mange venner og bekjente vil jeg si, at Christell har, i Drammen.

Såvidt jeg har skjønt det.

Så hva som foregår i Drammen.

Kanskje Christell er noe norsk 'mafian', etter faren sin?

Det kan tenkes.

Hvem vet.

Jeg har gitt Christell spørsmålstegn tidligere, mens jeg har kutta ut søstra mi og faren min.

Vi får se hva som skjer.

Men kan det være noe sånt her som foregår i Drammen?

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Drammen er nok en viktig by, for Illuminati.

Hvis Illuminati får Drammen, så er det vel kanskje ikke så mange norske byer igjen, det er mulig.

Så sånn er det.

Kanskje det er derfor at irc-kanalen #Drammen, på EF-net, er en av de sjeldne norske IRC-kanalene, som ikke hiver ut meg.

Fordi Drammen fortsatt er en norsk by?

Hvem vet.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter