Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 23. mai 2009

Verdidebatt i FRP, er det en norsk fløy mot en okkult/New World Order-fløy? (In Norwegian)

drammens tidende

http://dt.no/article/20090522/NYHET/44195304/-1/KANAL1

Nå er jeg fra Berger, så jeg pleide å lese Drammens Tidende, for farmora mi abonnerte på den.

Så noen ganger kikker jeg på nettsidene.

Og nå er det landsmøte i FRP.

Jeg har tidligere skrevet om på bloggen at partier som AP og FRP virker å være inndelt i to hovedfløyer.

Norsk fløy og New World Order-fløy.

Nå synes jeg dette er ganske tydelig i FRP.

At her er Siv Jensen i New World Order-fløyen.

Vi har gåten Siv Jensen som har en hype ala det Gro Harlem Brundtland hadde nesten, men som har litt lite innhold i sin politikk, og hva med gåten personen Siv Jensen?

Hvorfor har ikke Siv Jensen 'hjemme hos'-intervjuer osv?

Jeg leste for noen år siden, (10-12 år siden kanskje), at Siv Jensen hadde en søster eller noe, som hun lånte Kokai-klær av.

Til å ha på seg i Stortinget.

Og da var det noen som ikke likte det merket, fra KRF, som klagde.

I-en i Kokai skrives med to prikker over.

Forstå det den som kan.

Men men.

Men hvorfor har ikke Siv Jensen noen ektemann etc?

Er det denne Kokai-søsteren som styrer Siv Jensen kan man nesten lure på.

Ihvertfall lurer jeg litt på dette.

Men men.

Siv Jensen har også globus-formet ørepynt og halskjede, i Dagbladet idag.

Globus/globalising/New World Order-symboler.

Er det noen sammenheng?

Og hva med Carl I. Hagen, som bygde opp partiet?

Han får ikke lov å åpne kjeften, men har blitt satt som senior-partileder, med ansvar for pensjonistene i partiet.

Men Carl I. Hagen får ikke lov å bestemme noe om den vanlige politikken.

Så her lokker Carl I. Hagen eldre til å stemme partiet, så må de leve med Siv Jensens kalde New World Order-politikk, må man vel kalle dette.

Da har jeg tatt for meg FRP nasjonalt.


FRP Drammen

Her har vi en som heter Vanebo, som nok er i okkult/New World Order-fløy.

Vanebo er for aktiv dødshjelp, (kan brukes i plott hvis NWO vil ha fjernet noen), han er for støtte til homofile og lesbiske, (husk NWOs agenda om å utslette den hvite rase), han skriver tull på facebook, 'sitter i fuckings boring kommunestyremøte' og tar med drita fulle 16 år gamle jenter fra Drammen til Oslo, på valgvakenatten, så jentene blir taua inn av politiet og overlatt barnevernet.

Og han synes aktiv dødshjelp er fint.

Jaja.

Jeg mistenker ihvertfall at han er i samme delen av partiet, som Siv Jensen.

Men men

Også har vi en enklere å sette på kartet vel.

Det er han Knudsen i artikkelen over.

Han vil ha støtte til norsk kultur og ikke utenlandsk kultur.

Han vil ikke ha så mye støtte til lesbiske og homofile osv.

Han er en vanlig kar da.

Mens han Vanebo nok er en mer sånn 'Depeche'-aktig kar, som de ble kalt i Drammen på 80-tallet.

Sånn 'blackis'.

Som søstra mi var og venninna hennes Cecilie Hyde var, og søstra mi bodde i leiligheten min i et halvt år, så jeg kjente de her ganske bra.

Og de hadde en sånn smellvakker blond jente, som så helt A4 ut, som nok var noe slags slave, eller noe, for disse.

Ja, nå blander jeg mye her.

Men jeg tror at Siv Jensen vil kjøre en beinhard New World Order-politikk og fortsette Arbeiderpartiets politikk, som har ført til mer korrupsjon og tullball.

Altså en New Age-politikk, som jeg mistenker vil være veldig skadelig for Norge.

De, (New World Order), har en krig mot de nordiske, og da tror jeg ikke det kan være særlig gunstig å ha Bilderberg-Siv Jensen ved makten.

Det blir det samme som å ha han Vanebo ved makten ca., vil jeg si.

Med tulling med 16-år gamle fulle jenter og tullete Facebook-meldinger osv.

Men med Siv Jensen bli tullingen med hele Norge da, hvis det jeg mistenker er riktig.

Så sånn er nok det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter