Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 14. juni 2009

BT driver også og tuller. De har uten videre satt opp mitt månedlige betalingsbeløp, med ca. 500 kroner, uten å fortelle meg. Det er helt sinnsykt




Google Mail - I want to complain - Complaint about my bill (or online bill) [Incident:090614-005649]










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




I want to complain - Complaint about my bill (or online bill) [Incident:090614-005649]











eBilling
<ebilling@bt.com>



Sun, Jun 14, 2009 at 4:13 PM




Reply-To:
eBilling <ebilling@bt.com>


To:
eribsskog@gmail.com


















BT Help






This is an automatic response, please don't reply to this address.



Thanks for contacting us, we will reply to you as soon as we can.



The reference number for your email is 090614-005649.
If you need to contact us again before we reply, please tell us your
reference number. The best way to contact us is by visiting
www.bt.com/help/contactus.




For help and advice 24 hours a day please visit www.bt.com/help.




Kind regards,



eCustomer Services Team




This email contains BT information, which may be privileged or confidential. It's meant only for the individual(s) or entity named above. If you're not the intended recipient, note that disclosing, copying, distributing or using this information is prohibited. If you've received this email in error, please let me know immediately on the email address above. Thank you. We monitor our email system, and may record your emails.
British Telecommunications plc



Registered office: 81 Newgate Street London EC1A 7AJ Registered in England no: 1800000
BT Total Broadband Fair Usage Policy

BT Mobile terms and conditions

Why has my Monthly Payment Plan amount changed?

HOT TOPIC: BT Total Broadband Anywhere 10MB usage allowance

HOT TOPIC: Changes to Friends & Family on 1 April 2009












PS.

Her er klagen jeg sendte dem:

Hi,

my monthly payment has been changed from £40 to £88, without me being informed, I noticed now.

I'm not using the phone and the internet for as much as £88.

I changed to a monthly payment-plan, since I'm unemployed, and want regular bills.

So I don't think that you can charge me this much, since I'm allowed to be up to £200 in arrears, since I've read that this is your rules, and I'm also a good customer with you, I've had BT phone and broadband, since 2006.

I've upgraded my broadband-package, so the broadband, will get a bit more expensive, but not much.

And, I've also ordered a broadband-phone, so that I can use this, to lower the phone-costs, so my broadband and phone-charges shouldn't be more than around £40 a month.

If I had known that you would reset my payment-plan, I wouldn't have upgraded my broadband-package.

And I still haven't recieved the smart-phone or the broadband-phone, which are parts of the mentioned package, even if this is a couple of weeks ago, since I ordered.

So I hope you can lower my payment-plan, to around £45, (which I think is the acctual usage I'm going to be having), and that you can please send the earlier mentioned broadband-phone etc.

Yours sincerely,

Erik Ribsskog


PS 2.

Her er tydelig, at her er det nok noen som prøver å få meg til å miste kontrollen, over økonomien min.

Det er høye avgifter i England, hvis bankkontoen blir overtrukket f.eks., og regninger ikke kan dekkes på konto.

Så her er det nok engelsk Gladio, tror jeg, som tuller, som jeg skrev om på bloggen, igår eller i forgårs.

Så de prøver kanskje å hjelpe norske Gladio, som det virker som at tuller med meg.

Hva vet jeg.

Noe er det ihvertfall.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 3.

Her kan man se hvordan BT driver å tuller.

Og uten å si fra ordentlig og.

Det var bare flaks at jeg logget meg inn der nå, og kikka.

Hvis jeg ikke hadde mista mobilen min igår, så hadde jeg nok ikke sett det her.

Så det her er helt vannvittig:

bt vanvittig

PS 4.

Her kan man se, at jeg ringte for £147, fra februar til mai.

Altså under £50 i måneden.

Og det er både bredbånd og fasttelefon.

Og i den perioden, så ringte jeg mye til Norge, spesielt til Lånekassa kanskje, og også til skoler og sånn, for å prøve å få vitnemål osv. tilsendt.

Så dette er høyere enn jeg vanligvis hadde i telefonregning, ifjor for eksempel:

februar til mai

PS 5.

Men bredbåndstelefon, det er vel mye billigere.

På regningen over, så ser man at jeg brukte £34 på telefonsamtaler, på de tre månedene.

Pluss moms, så blir det kanskje ca. £40.

Men med bredbåndstelefon, så blir det kanskje £10(?)

Ihvertfall blir det mye billigere.

Så la oss si at jeg sparer 8-10 pund i måneden da, hvis jeg bruker bredbåndstelefon.

Så skal jeg finne den bredbåndspakka jeg oppgraderte til.

Nå koster bredbånd, ca. £58 pluss moms.

Si at det er ca. £65 pund, eller £22 i måneden nå da, med moms.

Skal vi se hva den beste pakka, som jeg oppgraderte til nå da.

PS 6.

Her kan vi se, at den koster £30 i måneden:

bredbånd beste pakke

PS 7.

Jeg lurer på om det er med eller uten moms.

Ihvertfall så så jeg nå, at den pakken koster 6 pund mer i måneden, enn den pakken jeg har nå.

Men da, så regna jeg ut, i PS-et ovenfor, at jeg sparte kanskje 8-10 pund, i måneden, på å bruke bredbåndstelefon.

Så jeg kommer til å få rimeligere BT-regning, med den nye pakka.

(Og da er også mobil inkludert, 50 eller 100 minutter, i måneden, og også tekstmeldinger.

Pluss surfing på 3G, både med laptop og med smartphone.

Men jeg må sjekke hvor mye jeg kan surfe først, før jeg må betale ekstra, men noe er inkludert i den bredbånd-pakka).

Så jeg kommer altså til å få rimeligere BT-regning nå, enda jeg får smartphone, og mobilpakke og trådløst bredbånd på mobilnettet.

Men BT, hva gjør de?

Jo, de bare setter opp regninga mi, fra £40 til £88, uten å si fra engang.

Så det var litt merkelig, syntes jeg.

Så får vi se om det dukker opp noe svar fra BT, på klagen jeg sendte dem da.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter