Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 15. juni 2009

Den her var litt artig. (In Norwegian)

img256

PS.

Det her var brevet fra Google:

img257

PS 2.

Men Google _Irland_, de tuller nok med meg.

For de sier at jeg ikke får lov å ha Google-annonser, på bloggen.

Men det er nok ledd i at de samarbeider med noe irsk 'mafian' i Liverpool, tror jeg, om å mobbe meg.

Noe sånt.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 3.

Her er mer om dette, nederst i denne e-posten:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/06/e-mail-to-google-adsense-18608.html

PS 4.

Og for å ta med om noe som skjedde, på lørdag, da jeg var på byen, her i Liverpool.

Da møtte jeg tre ordentlige jenter, vil jeg si, veldig pent kledde osv., som var fra et eller annet sted, utafor Liverpool da.

Så gikk jeg nedover mot sentrum, i kanskje 10 minutter, sammen med dem da.

Også da var det noen som ga hu ene jenta, en lapp som det stod 'orange scum', på.

Og 'orange' det betyr protestanter.

Så protestantisk avskum da.

Så noen katolikker var det som ga den lappen da.

Det er nok sånn at det var fordi at ei av de jentene, var mørkhåra, og hadde en kjole, som var gjennomsiktig, på ryggen.

Og katolikkene, de er nok ofte mørkhåra.

Så hvis de ser noen mørkhåra damer, som ikke oppfører seg 'tekkelig'.

Så angriper de nesten, omtrent som muslimer, med æresdrap nesten.

At æresdrap er det neste, omtrent, hvis de oppdager mørkhåra damer, som oppfører seg 'horete'.

Sånn som det nesten virka for meg, at kan ha skjedd på the Home Office, da jeg var der, og søkte om asyl, tidligere i våres.

At ei med mørkt hår, og høyhælede sko, hu døde vel omtrent der, og så la noen ei jakke omtrent over munnen hennes, og ingen ga førstehjelp, da hun falt i trappa, og de drøyde med å ringe etter ambulanse.

Det er ihvertfall mitt inntrykk, at det er noe sånt som foregår.

Så sånn er det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter