Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 22. juli 2009

Jobbsøking i England: Noen vil at jeg skal begynne å jobbe på Kanariøyene. Tja, er det noen god ide, da? (In Norwegian)




Google Mail - Norwegian CS & Sales in Canary Islands, Spain. DX1434










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Norwegian CS & Sales in Canary Islands, Spain. DX1434











Marketing
<Marketing@beeswaxeurope.com>



Wed, Jul 22, 2009 at 10:08 AM




Reply-To:
Ana Alfonso <Ana@beeswaxeurope.com>


































Hi,



You recently sent us your CV for Norwegian
roles and I wanted to keep you up to date about vacancies that may be of interest
to you.



We have a new company in the Canary
Islands, Spain that is hiring Norwegian speakers for customer service and sales
positions. The role is to support the Norwegian market in a proactive sales and
sales support role; speaking with customers, responding to emails and providing
product advice in order to close new sales.



The ideal candidates will possess a blend of
sales and customer service skills and will be interested in a sales or outbound
role where you will work in a targeted position.



2 months accommodation and flights are paid
to the successful candidates. Salaries are from €10,000-25,000 depending on targets.
This is a very competitive local salary and will allow you to earn money while
you learn Spanish or enjoy the sun!



If this position is of interest please
email us your latest CV to saleses@beeswaxeurope.com
and add your day time phone number so we can call to discuss.



Interviews starting next week!



Kind regards,







Marketing and Sales support


info@beeswaxeurope.com





This message contains confidential information and is intended only for . If you are not you should not disseminate, distribute or copy this e-mail. Please notify Marketing@beeswaxeurope.com immediately by e-mail if you have received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your system. E-mail transmission cannot be guaranteed to be secure or error-free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. Marketing therefore does not accept liability for any errors or omissions in the contents of this message, which arise as a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version.










PS.

Jeg tror kanskje det er litt for varmt for meg, nede på Kanariøyene.

Det er sikkert fint for å dra på ferie, men å jobbe i den varmen, hvordan er det da?

Jeg husker når det var sånn hetebølge her, tidligere i sommer, da var det vel litt vel varmt, husker jeg.

Så jeg får tenke litt på det her tror jeg, jeg har jo ikke lyst til å havne i et sånt 'lugubert' bofellesskap igjen, som jeg bodde i, i Walton.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter