Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 12. juli 2009

Oppdatering fra Mogan-familien og Sand, osv. (In Norwegian)

oppdatering 1

oppdatering 2

oppdatering 3

oppdatering 4

oppdatering 5

oppdatering 6

PS.

Det er litt flaut å si, hva som skjedde, da jeg fikk penger av Margit og Anne, til bussen.

Da jeg var sånn 14-15 år, og hadde vært i Drammen.

Men det var, at de hadde sagt til Ågot, at jeg hadde sett ut som en jente, eller noe, virka det som, for meg.

Så det syntes jeg var veldig flaut.

Så det var siste gang, at jeg oppsøkte Margit og Anne.

Det kan kanskje ha vært at de reagerte fordi jeg hadde lyst hår?

Hva vet jeg.

Men jeg er litt var for Margit og Anne.

Jeg tror de hadde en sjef, som styrte bedriften deres, men jeg husker ikke helt nøyaktig hvordan dette var.

Og jeg var vel ikke så velkommen, innendørs, i hytta dems, nede ved Snippen.

Så jeg lurer på om de var noe Illuminati, eventuelt, eller hva som kan ha forekommet.

Ågot var jo glad i stjernetegn og i å legge kabal.

Men var ellers kristen og gudfryktig.

Men jeg skal ikke si noe sikkert.

Det var også ei dame, som het Liv, som jobba på kiosken.

Som var bygget av tre, med et overbygg, hvor folk kunne sitte, og som var malt lys blå vel.

Hvor folk fra hyttene, på Krok, som ofte dro ut fra Drammen og kanskje helt fra Oslo, om sommerne.

De hytteturistene, de dro sikkert på kiosken til Liv, for å kjøpe godteri osv., på 70-tallet.

Men det kiosken, stengte sånn rundt 1975 kanskje.

Noe sånt.

Og den ble revet sånn rundt 1980, eller noe, da Sandbu Tepper, ble bygget på tomten.

Men Ågot besøkte hun Liv, noen ganger, tror jeg.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter