Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 30. august 2009

Jeg sendte en purring til Heat Kensington, angående Arvato-saken




Google Mail - Reminder/Fwd: Employment-case agains Arvato etc.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Reminder/Fwd: Employment-case agains Arvato etc.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Aug 30, 2009 at 3:31 AM




To:
paulanolan@heatkensington.org.uk






Hi,

I can't see that I've received an answer to this e-mail yet, so I'm sending this reminder.

Yours sincerely,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Fri, Aug 21, 2009 at 6:19 PM

Subject: Employment-case agains Arvato etc.
To: paulanolan@heatkensington.org.uk


Hi,

I searched on the LSC website, for legal advisors, who accepted founding through the Legal Aid-programme, and found you.

gu
When I worked at Arvato, I was bullied by managers, and was almost made to work myself to death, before I was constructivly dismissed.


I've tried to bring this up with the Merseyside Police, the Liverpool Central CAB, the Law Society ect., since this happened, in December
2006, but I haven't got anyone to help, even if I've brought this up, with a lot of Law-companies, but the also seem to bully and harass me.


I've even published the documents to do with the case, online, in this link:



I find it difficult now, to find a new job, even if I have education at university-level and have been working as a food-shop manager, in Norway,
so I wonder if Arvato and/or some other of my old employers, are 'messing with me' still, when employers call for references.


Something like this.

So I was wondering if you have the chance to look at this, or I guess you only help people who live in Kensington, since you have this name?

Perhaps you know some other organisations, that can give help?


Thanks in advance for the help!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter