Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 30. september 2009

Jeg kontaktet noe som heter the Fuller CV, for å få de til å se over CV-en min, over e-post, for et gebyr på ca. 9 pund da. Så får vi se hva de sier




Google Mail - Improve your CV










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Improve your CV











The Fuller CV
<emails@thefullercv.com>



Wed, Sep 30, 2009 at 3:56 AM




To:
eribsskog@gmail.com






Dear Erik

Thank you for registering with The Fuller CV.

Please note your Customer ID: 965678. Please quote this number when contacting us.

FREE CV REVIEW SERVICE
To take advantage of our Free CV Review, please telephone 01932 836718 (+44 1932 836718 from outside the UK) quoting your Client ID Number: 965678 and our Telephone Advisor will have your CV on screen. Please be aware that due to high demand our lines are really busy.

AUTOMATIC JOB BOARD REGISTRATION
Why not save yourself time and automatically register with our recommended online job boards with one click for absolutely free? As you've already entered all your details on our database, we can transfer these to online job boards that we feel best suits your needs, saving you time and effort. Click here to see your list of recommended job boards.

CV REVIEW VIA EMAIL
If you are struggling to find a quiet moment to give us a call for your free CV review or it's not really possible for you to do so, we now offer CV Reviews by email!
Due to the extra time required for us to perform your CV review via email, there is a small administration fee associated with this beneficial service.
Click here if you're interested in this excellent service.

OFFICE HOURS
Monday to Friday (Excluding UK Public Holidays), 09:00 - 17:30(GMT)

Regards
The Fuller CV Team
www.thefullercv.com












Google Mail - Thank You - CV Review via Email










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Thank You - CV Review via Email











www.thefullercv.com
<info@thefullercv.com>



Wed, Sep 30, 2009 at 4:00 AM




To:
eribsskog@gmail.com






Dear Erik Ribsskog,



Thank you for your purchasing The Fuller CV email review service.



We can confirm that your payment has been received and we will get back to

you within the next three (3) working days.



Thank you for using The Fuller CV



Regards

Operations Team

www.thefullercv.com

tel: 0870 4287699     (Within UK)

tel: +44 1932 836739 (Outside UK)



THE FULLER CV LTD. REGISTERED OFFICE 43-45 HIGH STREET, WEYBRIDGE, SURREY,

KT13 8BB. REGISTERED IN ENGLAND & WALES UNDER COMPANY NUMBER 4565927









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter