Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. september 2009

Jeg var på Bumper på lørdag. Jeg dro først på tre andre klubber, men Bumper har åpent lenger, så jeg dro dit selv om det er mest studenter og sånn der

img053

PS.

Jeg var jo drita full, for å si det på godt norsk.

Så jeg bare surra rundt der, med en halvliter, og prata med noen unge damer da.

Og da signaliserte hu ene, at ei som satt på andre sida av bordet, kanskje var interessert, at hu nok var singel.

Det tror jeg kan ha vært ei fra Karibien, eller noe?

Ihvertfall var hun litt farget da.

Men men.

Så spurte jeg hva hun drev med, og det viste seg at hun var student og studerte kjemi da.

Og det er jo ikke dårlig, hun virka som en vanlig jente.

Vanligvis i Oslo, hvis jeg traff damer som studerte, så var det psykologi de studerte, de damene som var på Studenten osv.

Jeg var først på the Grapes, så på Modo (som har skifta navn til Rococo), og så på the Office, (hvor det kosta penger å komme inn, på lørdager, fant jeg ut, så jeg syntes jeg måtte være der lengre, så jeg glemte å dra på Zoo).

Men jeg rakk akkurat å komme meg inn på Bumper, jeg var sistemann som kom inn på Bumper, klokka halv fire.

Men men.

Så skulle jeg gi hu kjemistudenten, en lapp, med adressen til bloggen min da.

Så angrep Illuminati, tror jeg det må ha vært.

To snerte unge frøkner, tok kalender-boka mi, og begynte å skrive 'hello' osv., mens jeg skrev adressen til bloggen, på en lapp, for hu kjemistudenten da.

Så, da ble jo jeg hefta, fra å gi henne den lappen.

Så, så dukka det opp en lyshåra kar, med litt firkanta hue, og/eller briller og sjarmerte hu kjemistudenten da.

Så forlot følget til hu kjemistudenten Bumper da.

Så forsvant de unge frøknene.

Så her var det nok snakk om hindring, av at jeg skulle finne en jente, som jeg kanskje ville ha klart å lurt med hjem i fylla for et ONS, f.eks. da, (hun kjemistudenten da), vil jeg nok tippe på ihvertfall.

Jeg har opplevd lignende ting, på Bumper før, fra broren min Axel, når vi var på Studenten osv., og også i Syden, i Ayia Napa, i 1998, fra en dansk jente, da jeg skulle prøve meg på en jente som han Nicholas, som også hadde bestilt restplass, og havna der, sa var god i senga, (som han hadde hatt seg med, en uke før, eller noe).

Da kom ei snerten mørkhåra dansk jente, og ødela, selv om hun hadde type, som hun dro med bort til oss, og jeg skjønte ikke noe, og hun norske som var god i senga, men ikke så pen, forsvant, og da forsvant hu danske like etterpå, (som var veldig pen), med typen sin. Og så stod jeg der aleine tilbake da, så jeg er nok under oppsikt, når jeg er på byen, her og i Oslo og i Syden, kan det kanskje virke litt om.

Det var han Nicholas, som jobba på Bakers, og hadde dame fra Langhus, og var med å så en Vålerenga-kamp på Bislett, med meg, i 1998 eller 1999 vel, siden jeg hadde kort fra Norsk Tipping, og da fikk gratisbiletter, til Tippeligaen, siden jeg var
tippeansvarlig, på Rimi Bjørndal, i 1997 og 98.

Og de unge frøknene, som ødela, på Bumper, de var også mørkhårede, og lyse i huden, typisk 'jødisk' utseende da.

Så det er nok en krig, mot blonde, (som meg, som har veldig mørkeblondt hår), for at disse ikke skal få kontroll.

For hun kjemistudenten, hun virka på meg, som å klar for en real omgang i bingen da, for å si det sånn.

Og illuministene, de er omtrent som hekser, vil jeg si.

Så de vet hvordan de skal ødelegge for en person osv., de kan sånn såkalt 'svartekunst' da, og psykologi, og 'adferdskunnskap', (og jeg må vel også kalle det 'rasekunnskap'), som de bruker da, i plott osv., for å ødelegge for personer, og for å manipulere personer da.

De skjønte vel at hun fra Karibien, (eller hvor hun var fra), likte lyshåra gutter eller menn da, så de sendte en kjekk, lyshåra, ung mann, i 20-åra vel, ned til henne da, så hun mista interessen for meg da.

Og jeg ble jo hefta av to unge frøkener, så jeg måtte jo nesten svare de, når de skrev i boka mi, osv.

Så dette var nok illuminati, vil jeg si.

Jeg synes jeg så han Alex også, som jeg har skrevet om på bloggen tidligere, utafor Bumper, (han som kjente hun illuminati-dama fra Litauen, som sa at Alex var bedre enn meg, siden han hadde mørkere hår):

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/04/erik-met-illuminati-girl-diana-from.html

Jeg prata med han, (tror jeg det var), eller han var utafor Bumper, med to unge damer.

Jeg prata vel bare med damene.

Det var ei som var fra Østerrike og/eller Sveits, dvs. Geneve, sa hu, selv om hu vel først sa Østerrike(?)

Ei med mørkt hår, tror jeg.

Også var det ei fra Munchen, med lyst hår, tror jeg, som visste at Illuminati var fra Ingolstadt, (der de lager Audi, også i Bayern da, ikke langt fra Munchen).

(Jeg var ganske full, jeg drakk nok 6-7 øl da, fra halv et, (når jeg gikk ut), til fire, og det er mye for meg, som ikke pleier å drikke så ofte og mye da.

Jeg hadde vel tålt mer, hvis jeg hadde drukket oftere men.

Men men).

Mer da.

Jo, og de spurte meg om mye rart, hvorfor jeg dro til Liverpool osv.

Jeg ga de en lapp også, med adressen til bloggen, og sa at de fikk lese der, for det var så mye å forklare.

Og de sa, hva hvis de ikke forstod det som stod.

Ja, da kunne de skrive en kommentar, sa jeg.

Så sånn var det.

Men men.

Han 'Alex', eller hva han het, han var litt uhøflig, og tok meg på hue, da de tre stakk av i en taxi, mens jeg prata med de to damene på forsøksvis tysk og engelsk da.

Men det var mens jeg prata med de damene, så jeg fikk ikke gjort så mye.

Men jeg sa hade til de damene, men ikke til han fyren da, som jeg vel ikke sa hei til heller.

Kan han karen som tok meg på hue ha vært en russer, som noen nevnte(?)

Noen nevnte at en eller annen var russer, mener jeg å huske.

Jeg var litt full.

Vanskelig å si.

Jeg får prøve å eventuelt finne ut mer om dette seinere.

For disse spurte om så mye rart, så det var tydelig at disse visste at det var noe som foregikk.

Kanskje i forbindelse med 'de falske Gjeddene' og Illuminati osv., siden jeg lurer på om han karen som tok meg på hue, var han som var i den linken ovenfor, han 'Alex' vel, som kjente hu dama fra Litauen da.

Det er mulig, jeg skal ikke si det sikkert.

Jeg får prøve å drikke litt mindre neste gang jeg er på byen, så kanskje jeg klarer å huske mer.

Det hadde kanskje vært en god ide.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Ja, hun fra Geneve, hun ga meg forresten telefonnummeret sitt, av en eller annen grunn, kom jeg på.

Og det var Ashley, som hun het, sa hun fra Munchen.

Men hun Ashley da, eller 'Ashley', hun skrev nummeret sitt feil.

For hun skrev 078523652335.

Og det er et tall for mye!

For telefonnummer i England, de har 11 tall, og ikke 12, som hun fra Geneve skrev.

De her folka prata forresten omtrent feilfritt engelsk, vil jeg si, så de hadde ikke så tysk og sveitsisk aksent akkurat, som jeg kunne høre så klart, ihvertfall.

Men men.

Men jeg var litt full, så jeg husker ikke alt jeg prata med dem om.

Men det var dem som ba meg sette meg ned der og prate da, mener jeg å huske.

Så det er vel noe som foregår da.

Men at de tre kan ha vært i Illumianti da(?)

Hm.

Også var det noen andre som holdt på inne på Bumper, med noe hindring osv?

Den Tyske Orden eller Rosenkrantsordenen, eller lignene?

Eller den albanske mafien?

Noe med link til noe danske greier ihvertfall, vil jeg tippe på.

Tja, det er ikke så lett å vite nøyaktig.

Vi får se, hva det er mulig å finne ut av.

Men noe nettverk, det var det nok ihverfall, som opererte der da.

Noe kabalistiske greier, tenker jeg.

Noe 'New Age'-nettverk, vil jeg nok tippe på.

Men hva det nettverket kalles, det skal jeg ikke si alt for sikkert.

Så sånn er nok det, dessverre.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter