Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 1. oktober 2009

Jeg lurer på hva som skjedde i Jugoslavia. (Reprise fra johncons-blogg i 2008 og VGD i 2007)

Jugoslavia XXX. (In Norwegian).

Tema: Sommerfugl hov

cons [2412] 15.09.07 16:57 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
Husker vi var i Jugoslavia når jeg var snørris, var vel sommeren jeg fylte 10 da.

Stesøstra mi, var vel 2-3 år yngre, hu var med.

Og stemora mi og fattern. (Og resten av slekta på campingplassen).

Jeg pleide å jakte sommerfugler der, og dem hadde veldig mange forskjellige.

Jeg fikk en hov en av de første dagene.

Så etter en ukes tid kan det vel ha vært, så lånte stesøstra mi hoven, og kom tilbake grinene og hoven i fillebiter.

Hu sa ikke hva som hadde skjedd.

Var det ulv hu hadde møtt eller?
cons [2414] 15.09.07 17:28 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
Jeg husker da vi dro derfra.

Stemora mi takka og sa hadet til kona med kålbladene.

Men i bilen så var a ganske opprørt, hu sa hu hadde bare bjeffa adjø
til han karen i 40-50 åra, eller hvor gammal han var.
cons [2415] 15.09.07 17:30 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
Jeg trur det må ha vært han hu mente i hvertfall, jeg hørte bare hu prata med fattern.

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=142&Group=Jakt%2C+Fiske+og+Friluftsliv&ThreadID=1275397&Thread=Sommerfugl+hov&Page=-1#19446697

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/04/tema-sommerfugl-hov-cons-2412-15.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter