Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 9. november 2009

En teori om hva 'Illuminati(?)-symbolet solstrålene' kan bety

Artificial_sunrays

PS.

Ovenfor så ser vi det som jeg på bloggen har kalt 'Illuminati(?)-symbolet solstålene', i bakgrunnen på bildet.

Og som vi kan se i Illuminati-film Third edition, fra johncons-film, (altså meg), fra ifjor, så er dette et symbol, som går igjen i samfunnet idag:



PS 2.

Jeg tror at sol/solstråle-symbolet, kan bety svart.

Altså 'the dark side' da, som jeg skrev om i den forrige bloggposten.

Det svarte feltet i jing og jang-symbolet.

De av de mørkhårede som har en krig mot de lyshårede, (se jing og jang-symbolet igjen).

Eller dragen da, som vi så den bloggposten, hvor jeg skrev om jing og jang, i denne linken:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/11/siri-rognli-olsen-en-jing-og-jang-dame.html

PS 3.

Det at illuminati(?)-symbolet solstrålene betyr svart, det er bare en teori jeg kom på nå, når jeg tilfeldigvis tenkte på dette, mens jeg lagde meg noe mat i stad, osv.

Det er ikke noe, som jeg har lest noen steder.

Men, man vet at fargen svart, den reflekterer ikke lyset.

Så fargen svart kan sies å være det samme som lyset da, eller solstrålene/solen.

På den måten som jeg forklarte, at hvis faren svart ikke reflekterer lyset, da er den vel det samme som lyset.

Kan man kanskje si.

På en litt innviklet måte.

Men jeg lurer ihvertfall på om det kan være sånn.

At solstålene, (som vi kan se i Japans marineflagg, blant annet), betyr fargen svart, eller de med svart hår, som er i krig, mot de med lyst hår, som i sionismen, (se Moses Hess labelen nedenfor, en av sionismens stamfedre, som sa at hele historien kunne sees på som en kamp mellom ariere og semitter, og at semitter var den overlegne rasen), og som man kan si om den svarte delen av jing og jang da.

At solstrålene er dragen/de mørkhårede som er i krig, mot de lyshårede/tigeren, i jing og jang.

Dette er bare en teori, som jeg tilfeldigvis kom på, når jeg lurte på det her.

Jeg kan ikke si at det her er riktig.

Det er bare noe jeg lurer på.

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Nå kikka jeg på den filmen, 'Illuminati-film Third Edition', som jeg lagde ifjor.

Og, på det maleriet, som vel het 'Black Bulb', eller 'Black Blub', så kan man jo se på det, nå, som det oppdaterte jing og jang-symbolet, muligens.

At nå har 'the Dark side'/Dragen, fått så bra kontroll, så tigeren/den hvite siden/de blonde, de er bare som to øyne, på en dame, med heldekkende burka.

Og man ser at de øynene er blå.

Så om det er en krig mot de med blå øyenfarge, og ikke de med lys hårfarge?

At den svarte delen av jing og jang, da betyr brune øyne?

Mens den hvite delen betyr de med blå øyne?

Hvem vet.

Noe er det nok ihverfall.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

PS 5.

Her er mer om dette:



PS 6.

Japans marineflagg under 2. verdenskrig.

(Var 2. verdenskrig et New Age-plott, lurer jeg på):

japnavalfront

PS 7.

Betyr solstålene Østen lurer jeg?

Er det så enkelt at det er en krig mellom de med brune øyne og blå øyne, som Madonna sier i PS 5, at dette er noe som går tilbake til tiden før religion oppstod.

Hm.

PS 8.

Det er jo en film som heter 'Solens Rike', av Spielberg, ligger det noen ledetråder i den filmen tro?

PS 9.

De sier i YouTube-videoen i PS 5, at numeralismen, er en del av kabalismen, på samme måten som astrologien er det.

De som har fulgt med på bloggen, husker kanskje det, at infanterikaserna i Fredrikstad, ble bygget etter det 'numerologiske system', (at antall dører og vinduer osv., følger antall dager i året og antall årstider osv.).

Infanterikaserna i Fredrikstad, ble bygget av 'den falske Gjedden', tja, 'Et eller annet' von Gedde.

Som var en av forfedrene til min mormor, Ingeborg Ribsskog, som døde i sommer.

Så her kan man fastslå, mener jeg, at 'de falske Gjeddene', nok må ha vært kabalister, siden han, den falske Gjedden, som bygde infanterikaserna i Fredrikstad, nok må ha vært kabalist.

PS 10.

Her er mer om dette:

http://lokalhistoriewiki.no/index.php/Infanterikasernen

PS 11.

Hans Christian Gedde, (eller von Gedde), het visst han, den falske Gjedden, som stod bak byggingen av infanterikaserna i Fredrikstad, forresten, så jeg nå, i PS 10, ovenfor, og ikke 'Et eller annet' von Gedde/Gedde.

Det var nok min feil, dessverre.

Så sånn er nok det.

Beklager det.

PS 12.

Her er mer om dette:



PS 13.

Her kan man se, at i Wales, så har man både dragen og det sorte, (Hm):

wales

http://en.wikipedia.org/wiki/Flag_of_Saint_David

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter