Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 5. november 2009

Nå søkte jeg på en bra datajobb i Cheshire, mener jeg det var. Det virker som om det finnes bedre betalte jobber utenfor Merseyside, enn i fylket




Google Mail - System Developer










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




System Developer











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Nov 5, 2009 at 6:24 AM




To:
jon@rpsys.co.uk






Hi,

I'm an excellent programmer, (and also System Developer), in Java, Pascal, Basic, Pearl, Machine-code, HTML, Javascript, etc., (even if I maybe need some time to get back to my best level of programming, since I haven't been working with Computing for a while).


I have good customer-service skills and organisations skills, from working ten years as a manager in the retail-business.

I think your company looked like a very dedicated company, (more so than most other companies I have applied to work for), so I thought it would be challenging to work with you, and that I would be able to achieve something, if I worked for a dedicated company, like I think your company seem like. (I'm sorry I don't write a letter about this, like I read you wanted, but only an e-mail. I hope that's alright!).


I have a two-year degree, in Computing, from Oslo University College, and I've also studied Computing and Business, at the NHI university college in Oslo, and Computing, on the University of Sunderland.


I've also been working with System Development, on a project, in the 90's.

I hope to hear back from you about this vacancy, and I attach the application-form, and my CV!


Yours sincerely,

Erik Ribsskog







5 attachments
img110.jpg
1306K
img111.jpg
901K
img112.jpg
1138K
img113.jpg
1400K
CV - Erik Ribsskog.rtf
10K








PS.

Her er søknadsskjemaet:

img110

img111

img112

img113

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter