Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 18. februar 2010

Jeg skrev om Toska og Tveita-gjengen osv., på Dagbladets kommentarsystem






Det norske språket har forrandra seg mye siden jeg dro til England som flyktning fra noe 'mafian' som jeg overhørte at jeg var forfulgt av, i Oslo, i 2004.


Da fantes det et ord som het 'siden'.


Men men.


Mvh.


Erik Ribsskog





5
anbefalinger


Kenny E sa, 2 timer og 56 minutter siden:



RE: For to år flira folk da jeg prøvde meg på klassisk sprint


"England som flyktning fra noe 'mafian' som jeg overhørte at jeg var forfulgt av"


Du var flyktning fra noe "mafian"?


Noe sier meg at du ikke har lært deg norsk siden 2004, så antar du fortsatt flykter fra "noe mafian"...?




Jeg hadde S i norsk på ungdomsskolen jeg.


Svelvik ungdomsskole, i 8. klasse vel.


Kanskje jeg har bodd for lenge i Oslo?


Mvh.


Erik Ribsskog





4
anbefalinger


Kenny E sa, 2 timer og 46 minutter siden:



RE: For to år flira folk da jeg prøvde meg på klassisk sprint


Da vil jeg ikke vite hvordan du bestakk læreren din.....




Jeg trengte ikke å bestikke noen lærere.


Jeg er oldenevø av Asbjørn Dørumsgaard, dikteren.


Jeg fikk også S i matte, samfunnsfag og kristendom.


Mvh.


Erik Ribsskog





0
anbefalinger


Erik Ribsskog sa, 2 timer og 47 minutter siden:



RE: For to år flira folk da jeg prøvde meg på klassisk sprint Valgt innlegg


'Mafian' er forresten det de sa i Oslo.


Jeg overhørte, i Oslo, at det ble sagt om meg, at: 'jeg har hørt at han er forfulgt av mafian også, jeg'.


Men hvem den her 'mafian' er..


Kan det være Tveita-gjengen og Toska og de tro?


Jeg har prøvd å spørre politiet, men de nekter å si hvem den her 'mafian' er, enda jeg er i HV i Oslo.


Så her er det store samfunnsproblemer i Norge.


Mvh.


Erik Ribsskog











http://www.dagbladet.no/2010/02/18/sport/ol_i_vancouver/ol_2010/10456691/?commentId=4293097#comment_4293097

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter