Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 23. mai 2010

Jeg sendte en ny e-post til Sentralsykehuset i Vestfold




Gmail - Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Vedrørende forespørsel om slektskapsforhold










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Vedrørende forespørsel om slektskapsforhold











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, May 23, 2010 at 8:24 PM




To:
firmapost@siv.no






Hvorfor heter det firmapost forresten?

Dere er da et fylkeskommunalt sykehus(?)

Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/5/23
Subject: Oppdatering/Fwd: Vedrørende forespørsel om slektskapsforhold

To: firmapost@siv.no


Hei,

jeg har tenkt mer på det her siden sist.

Min morfar Johannes Ribsskog, hadde en nevø, som heter Ola Øyvin Ribsskog.


Og han sa, at mora mi hadde nerveproblemer.


Mens faren min sier at både mora mi og morfaren min, var sinnsyke.

Så jeg sliter litt, med å finne ut hva som egentlig foregår.

Det som skjedde da mora mi døde, virker litt rart det og.


Det stod at hu døde i rullestolen, som hu satt i, siden hu hadde brystkreft, hu var så vidt fylt 50 år.

Men da jeg og søstra mi kjørte ned til Moss, dagen etter at mora vår døde, så så hu ut som at hu var blitt torturert, og så kanskje 150 år gammel ut.


Og da hadde vi vært og besøkt henne, bare noen dager før, og da så ikke så jævlig ut, sånn som jeg husker det.

Så det er mye rart her.

Men hun var skilt, allerede i 1973 vel, fra faren min, og ble igjen 'skilt', fra samboerskap, ca. 10 år seinere, fra Arne Thormod Thomassen, min halvbrors bror.


Så hu var singel da hu døde.

Og dere lurer på om jeg var nærmeste pårørende.

Man kan vel si det, for søstra mi kjøpte bare en gråstein, til å ha på graven, etter å ha kremert henne, (søstra mi ordna det, for hu var arbeidsledig, mens jeg jobba som butikksjef i Rimi).


Og broren min Axel, han dukka ikke opp i 50-års dagen hennes engang.

Og han var ikke med når vi skulle dele boet etter mora vår, men søstra mi hadde dratt med min mors bror Martin dit, av en eller annen grunn.


Så jeg vet ikke om jeg har lov å se journal etter mora mi da, som faren min sa var sinnsyk, da jeg var guttunge.

Hun bodde jo mange år på Borgheim, like ved Tønsberg, først på et hjem, og så i en vanlig leilighet der.


Jeg har noe Johanitterorden i slekta, har jeg funnet ut, og min mor arvet den siste baron Adeler, fra Danmark, siden han var gift med min oldemors søster, men de døde barnløse.

Og dette har jeg lest i min mormors testamente.


Så det tyder på at noe er galt, når ingen i min slekt forteller meg at min mormor arvet Holger baron Adeler.

Men dere får finne ut av det.

På forhånd takk for hjelp.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/2/3
Subject: Re: Vedrørende forespørsel om slektskapsforhold
To: firmapost@siv.no


Hei,

jeg syntes det var mye 'fisling' i e-posten deres.


Hvis dere synse og spekulere sånn, når det gjelder hvem som er nærmeste pårørende, så vil jo aldri noen bli regnet som nærmeste pårørende da.


Landet har gått til hundene.

Eller er det Ulving, som lurer i buskene?

Med hilsen

Erik Ribsskog


2010/2/3 <firmapost@siv.no>















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter