Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 2. juli 2010

Jeg sendte en ny e-post om søppelkastinga i Hope Chambers




Gmail - Storage & Disposal of Rubbish










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Storage & Disposal of Rubbish











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jul 2, 2010 at 4:54 PM




To:
Kieron Grimes <KieronGrimes@tjthomas.co.uk>






Hi Mr. Grimes,

ok, I'm just not sure what to do with the drunks.

Since I'm from Norway, I'm not sure how to get English drunks, to move.

But I'll do my best.


Thanks very much for you reply!

Best Regards,

Erik Ribsskog


On Fri, Jul 2, 2010 at 3:58 PM, Kieron Grimes <KieronGrimes@tjthomas.co.uk> wrote:




Erik,


Further to you
e-mail addressed to Lorna Murphy.


The bin store for
Hope Chambers is located in the right hand corner of the Courtyard area to the
rear of Thomas Rigby's Public House.


Rubbish should
be stored within your apartment until you are ready to use the bin store
provided.


Although the bin
collection for this complex is on a Monday morning the bin store can be accessed
at anytime during the week.


As such there should
be no reason for rubbish to mount up within your
apartment.


If you wish to
discuss this matter further please call me on 0151 708 6544.


Regards,


Kieron Grimes,

Property Manager.


Tel: 0151 708 6544

Fax: 0151 708 0429














TJThomas Estates Group

Kieron Grimes



1 Derby Buildings
Wavertree Road, Liverpool, Merseyside, L7 3ES


T: 0151 708 6544 F: 0151 708 0429 E: KieronGrimes@tjthomas.co.uk W: www.tjthomas.co.uk




IMPORTANT: This message is private and confidential. If you have received this message in error, please notify us and remove it from your system.



T J Thomas is a limited company registered in England and Wales.


Registered number: 00439100



Please note that T J Thomas may monitor email traffic data and also the content of email for the purposes of security and staff training.



This message contains confidential information and is intended only for eribsskog@gmail.com. If you are not eribsskog@gmail.com you should not disseminate, distribute or copy this e-mail. Please notify KieronGrimes@tjthomas.co.uk immediately by e-mail if you have received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your system. E-mail transmission cannot be guaranteed to be secure or error-free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. Kieron Grimes therefore does not accept liability for any errors or omissions in the contents of this message, which arise as a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version.













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter