Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 21. juli 2010

Jeg sendte en oppdatering på klagen til Kunnskapsdepartementet, som er hos Sivilombudsmannen




Gmail - Oppdatering, klage Kunnskapsdepartementet










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering, klage Kunnskapsdepartementet











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Jul 21, 2010 at 4:48 AM




To:
post@sivilombudsmannen.no






Hei,

jeg får klage på Torstrand skole og, hvor jeg gikk i 2. og starten av 3. klasse.

Søstra mi Pia, hu fikk ikke begynne i 1. klasse, da jeg gikk i 2.

Men ble sendt hjem.


Men hu begynte i 1. klasse, da jeg gikk i 3.

Og da skulle jeg følge med litt ekstra på henne da.

Og leika med henne og noen i klassen hennes, bl.a. en gutt, som var litt femi, med dårlig syn.


Så ga jeg sisten til han, så falt han og ødela brillene sine.

(Selv om jeg bare ga han sisten normalt).

Så kom mora på skolen, og skreik til meg.

Og etter dette, så begynte hu nye frøken, i 3. klasse, å behandle meg dårlig.


Så jeg var ikke trist akkurat, over at jeg måtte flytte til faren min, og bytte til Berger skole, høsten 1979.

Dessuten var det sånn, at en gang jeg scorte mål, i et friminutt.


Så bare begynte de på nytt.

Så jeg synes også jeg ble mobba, på Torstrand skole, av hu frøkna, som brukte meg som mål, for dårlig behandling, og kjefting og man kan kanskje kalle det ondskapsfullhet.


Sånn virka det ihvertfall for meg.

Enda frøken, fra året før, hu skrøyt av meg, og at jeg nesten aldri fikk feil på stave-konkurransene osv.

Men men.

Enda jeg var fra Østre Halsen, hvor jeg gikk 1. klasse, og hvor jeg ble først ferdig med matteboka osv.


Men hu nye, i 3. klasse, hu skulle ha meg til å gå bakerst, til videorommet osv., (sammen med værstingene), enda de andre frøknene, som jeg hadde hatt før hu, de skrøyt av meg.

Mvh.


Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter