Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 2. august 2010

Jeg sendte en klage til Sivilombudsmannen, på at Brønnøysundregisteret ikke svarer på mine e-poster om hvorfor de søker på 'Erik Ribsskog liten pikk'




Gmail - Klage på Brønnøysundregisteret/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage på Brønnøysundregisteret










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på Brønnøysundregisteret/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage på Brønnøysundregisteret











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Aug 2, 2010 at 11:22 AM




To:
Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>






Hei,

jeg har sett på et tracking-cookie program, som jeg har på bloggen min, at noen ved Brønnøysund-registeret, søker på Google, om jeg har 'liten pikk'.

Jeg har aldri vært nord for Trøndelag.


Og jeg har aldri vært i landsdekkende aviser.

Så jeg lurer på om dette er noe form for 'mobster'-aktivitet, hos Brønnøysund-registeret.

Men jeg får ikke svar fra de, når jeg ber de undersøke hva som foregår.


For dette med hvor stor pikken min er, det mener jeg at ikke er deres business.

Og at dette heller ikke burde ha noe med folks rettigheter å gjøre.

Det står ikke i Grunnloven, at 'Kun folk med pikk over X antall centimeter, har rettigheter'.


Så jeg foreslår at dere undersøker dette, eventuelt skifter navn på Norge til 'Pikk-landet'.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/4/4
Subject: Påminnelse/Fwd: Klage på Brønnøysundregisteret

To: firmapost@brreg.no


Hei,

jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.


Håper detter er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/3/16
Subject: Klage på Brønnøysundregisteret
To: firmapost@brreg.no


Hei,

hvorfor søker dere på om jeg har liten pikk?



Hvorfor sitter hele landet og sladrer om pikken min istedet for å gi meg rettighetene mine?

Norge er det mest landet i verden vil jeg si.


God bedring!

Erik Ribsskog









erik ribsskog liten pikk.JPG
132K








PS.

Her er vedlegget:

erik ribsskog liten pikk

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter