(Behold SaksID i emnefeltet hvis du svarer på denne e-posten)
Hei!
Vi kan ikke gi noen betalingsutsettelse på dette.
Regnskapsavdelingen har overtatt faktureringen av dette og betalingsinnkreving vil følge normal prosedyre.
Med vennlig hilsen
NRK www.nrk.no
Informasjonsavdelingen
Publikumsservice
Per H. Breivik, Informasjonskonsulent
Post: 8608 Mo i Rana
Tlf: 815 65 900
mailto:info@nrk.no
------------------------------------------------------------
Erik Ribsskog 2010-07-08 15:00:52:
Hei,
for det første syntes jeg at den logoen deres så så uklar ut, på fakturaen.
Men samme det.
For det andre, jeg har litt dårlig råd, for tiden, for jeg er arbeidsledig, i England.
Men jeg bestilte likevel, for jeg ville så gjerne høre hva mine slektninger sa i de radioprogrammene.
Nå er det sånn, at min mormor, Ingeborg Ribsskog, (fra fine adelsfamilier i Danmark, og som arvet Holger baron Adeler, bl.a.), hun døde for mer enn et år siden.
Og min mor, Karen Ribsskog, døde i 1999.
Og jeg skulle da fått arv etter min mormor.
Men det har jeg ikke fått, av mine medarvinger i Norge.
Jeg ble også forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog, sin gård, i Kvelde, i 2005.
Så det kan kanskje ha vært fordi de ønsket at jeg skulle få noe arv etter min mormor?
Hva vet jeg.
Men jeg har søkt om advokat, for å få arven min da.
Og jeg har også god utdannelse, høyskolekandidat i IT, og har erfaring fra å ha jobbet ti år som leder, i Rimi.
Så jeg regner med å få en bra jobb snart.
Så jeg har dessverre ikke råd å betale, for øyeblikket, men jeg kan betale når jeg f.eks. får arven min fra Norge, som min slektninger ruger på der, enda jeg har begjært offentlig skifte, osv.
Mvh.
Erik Ribsskog