Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 20. august 2010

Jeg sendte en ny e-post til JET




Gmail - To the superior of Gary Birch










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




To the superior of Gary Birch











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Aug 19, 2010 at 11:01 PM




To:
Jet@liverpool.gov.uk






Hi,

I was also wondering.

You've sent me a letter about an assisting store manager vacancy, in Old Swan.

Isn't a bit odd that you send me about retail-jobs, that's unqualified jobs, when I have a qualification in IT.


And I tried to ask Danielle Roberts, yesterday, who sent the letter, why she sent me the letter, since I haven't met her, and I don't know who she is.

Am I registered in a database with you?


Also today I received an evaluation-form, from Jet, without any explanation or signature.

What was this about?

Danielle Roberts avoided my question about who told her to send me the letter.


So I'm wondering what's going on.

She also made a point of my date of birth.

It was a bit like she was ageist, and maybe it was a joke since I'm 40 years old, to put me in food shop, in _Old_ Swan?


Also Heron Foods, (which is the employer), are from East Riding of Yorkshire Council, (it says on the internet).

And this Council buy services from Bertelsmann, whom I used to work for in the Cunard Building, and they 'messed' with me there, I think I have to say, since they gave me training for a job receiving calls from Council-citizens there, about bin-problems etc., but only I and a Finish girl received that training, which I thought was a bit odd.


My grand-aunt in Denmark, is in a direct line after Woden, I wonder if this is something to do with Norse mytology etc., since East Riding of Yorkshire council, per haps is like a 'norse' place?


I think this is a bit odd.

This is an update, to the e-mail I sent Jet, the complaint about Mr. Birch, from earlier this week.

Also, Gill, from Jet County Rd., haven't gotten back to me, regarding an review of my CV.


So I think I'm going to wait untill this comlaint is finished being processed before I have any more meetings with JET.

Since I think you are doing almost only strange stuff.


(Sorry if I'm wrong).

I hope this is alright!

Best regards,

Erik Ribsskog









PS.

Her er de brevene, som jeg refererte til, i e-posten:

img223

img224

img225

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter