Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 14. oktober 2010

Det her er noe korrespondanse jeg har hatt med One.com





Accenture Texas and One Com Denmark on my online candy-shop, with Norweigan language, www.Godtebutikken.no : Sales - jms

Added 14. oktober 2010 10:42

Hello,
Thank you for contacting One.com!
You have a number of domain registered with us, therefore it is like
that our IP address will reflect in your webshop.
Should you have any questions or clarifications, please feel free to
revert to this email or you can also talk to our 24/7 Livechat Support
for real time assistance.
 

Best Regards
----------------------------------
One.com
Web-site: http://www.one.com
---------------------------------

Accenture Texas and One Com Denmark on my online candy-shop, with Norweigan language, www.Godtebutikken.no : Erik Ribsskog

Added 14. oktober 2010 06:57

Hi,
I was just wondering.
Why would someone from One.com in Denmark be on my web-shop?
Best regards,
Erik Ribsskog

Accenture Texas and One Com Denmark on my online candy-shop, with Norweigan language, www.Godtebutikken.no : Sales - rsb

Added 14. oktober 2010 06:28

Hi Erik,
Thank you for contacting One.com!
Can you please tell us what seem to be the problem with your website?
 

Best Regards
----------------------------------
One.com
Web-site: http://www.one.com
---------------------------------

Accenture Texas and One Com Denmark on my online candy-shop, with Norweigan language, www.Godtebutikken.no : Erik Ribsskog

Added 13. oktober 2010 21:53

Hi,
why are Accenture Texas on my online Norwegian candy-shop.
Is it my platon-boss from the home defence, in Norway, (støtte-området
now
Derby), Eirik Andersen, Accenture Norway, who is messing with me?
And why are One.Com Denmark om my web-shop?
Do you stop the customers from shopping?
You owe me a lot of money in compensation.
Is this because I'm directly after Heegaard, Fog, Løvenbalk,
Charlesmagne,
Wodin, Cleopatra, Rollon, Willhelm the conqueror, king David og Israel
and
Batseba?
Could you please stop f*cking with me?
Erik Ribsskog









PS.

Men Accenture, (som jeg sendte den samme e-posten til, som til One.com), de har jeg ikke hørt noe fra dessverre.

Så de har kanskje litt dårlig samvittighet?

Er det min tidligere troppsjef, i HV02 Støtteområde 2018, Eirik Andersen, som tuller?

(Han som gikk rundt med sånn 'vekter-lommelykt', når vi var på Terningmoen, eller noe.

Og som avga meg til 12.7-troppen en gang, på Rena.

Begge disse episodene skjedde på rep-øvelser med HV, mens han var min troppsjef da).

Hm.

Hva vet jeg.

Vi får se om det eventuelt er mulig å finne ut noe mer om det.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

mer om hv

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/8/default.asp?wwwalias=jegardhandelas&subgid=76&gid=50

PS 3.

Som man kan se her, så kan MagLite noen ganger oppfattes som å være et våpen.

Og jeg oppfatta også han Eirik Andersen, som litt truende, en gang han kom bort til meg, i mørket, med en sånn MagLite da.

Mens jeg stod vakt, på Terningmoen, var det vel, i HV-leieren der.

(Av en eller annen grunn).

Så jeg var litt ordknapp da, må jeg innrømme.

For MagLite, det var ikke noe som hørte hjemme, i det norske militæret, sånn som jeg huska det.

For jeg hadde jo da allerede vært et år i Geværkompaniet/Oppland regiment.

Og jeg hadde også vært på rep-øvelse med mob-hæren, uten å ha sett sånne lykter.

Men som jeg hadde hørt at Securitas-vakter, (var det vel), så på som sitt eneste våpen.

Så jeg tror at han Eirik Andersen, må ha følt seg litt utrygg, i det norske Heimevernet.

Og det burde det vel ikke være noen grunn til?

For HV skal jo være som en kameratgjeng.

Jeg må innrømme at jeg har tenkt på, (nå etter at jeg har lest at jeg er etter kong David av Israel og Batseba, (som var kona til Uria)), om han HV troppsjefen min, Eirik Andersen, (som jobber i Accenture), er i Mossad, eller noe.

Han har veldig mørkt hår, og ringte meg en gang jeg kjørte i uværet, for å invitere meg på HV-julebord.

Og det var den eneste gangen, som noen ringte om det.

Og på Arvato, så dukka det plutselig opp ei dame fra Israel, Vivian Morris, enda vi slutta å få 'overflow'-telefoner, fra Israel.

Så jeg lurer på om Mossad er etter meg, for å si det sånn.

For hun Batseba, som jeg er direkte etter.

Kanskje 'jødene'/sionistene, ikke liker de som er etter henne?

For det setter kanskje han kong David av Israel, i et dårlig lys?

Siden han hadde flere damer, som han fikk barn med.

Og Batseba var egentlig konen til Uria, leste jeg.

Kanskje 'jøder' hater de som er etter David og Batseba, og bare liker de som er etter David og hans andre koner?

Hvem vet.

Bare noen tanker jeg har tenkt her, etter at jeg leste om dette, her om dagen, at det var mulig å spore slekta mi, så langt tilbake som til jødenes stamfar, eller hva det var.

Men også til Odin og sånn og da.

Så jeg er nok mer stolt av å være etter Odin, må jeg innrømme.

Siden jeg er norsk da.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Forresten så var jo det første vi hørte at han Andersen da.

Det var 'konge-kult'.

Så kanskje han visste hvem jeg var?

Og at jeg var etter kong David, og egentlig er den reelle kongen av Danmark, f.eks?

Det har jeg også såvidt tenkt på nå, i de siste dagene.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 4.

Her er mer om dette:

maglite weapon

http://forums.officer.com/forums/showthread.php?105953-When-is-a-maglite-considered-a-weapon

PS 5.

Enda mer om dette:

batseba

http://no.wikipedia.org/wiki/Batseba

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter