Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 14. oktober 2010

Jeg sendte en ny e-post til Spesialenheten




Gmail - Anmeldelse av mafia i Hamar/Fwd:










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av mafia i Hamar/Fwd:











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Oct 14, 2010 at 1:52 PM




To:
post <post@spesialenheten.no>






Hei,

dere svarer jo bare hvis det er om noe med Prøysen.

Hva med alle de klagene jeg har sendt hvor jeg bare skriver om Ribsskog?

Må man hete Prøysen, Borten eller Rinnan for å få rettighetene sine her i landet?


Hva med det Toten-politiet dere har i Oslo.

Jeg tenkte nå istad, jobber de for den albanske mafiaen?

Som min bror Axel Thomassen kanskje er i?

Altså, hvor tuller alle politikontorene i Norge med meg?


Er det fordi jeg ikke heter Prøysen?

Hva har skjedd med likehetssamfunnet og Gerhardsen?

Det er som at politiet i Norge sitter og driter på Grunnloven og Eidsvoldsmennene, synes jeg.


Nå har jeg funnet ut at jeg er direkte etter Odin, Karl den Store og Ivar Opplandskonge Halvdansson, og Gange-Rolv og kong David av Israel og Batseba osv.

Og nå får jeg svar fra dere.


Men Drammenspolitiet svarer aldri, og heller ikke Oslo, (eller Tønsberg).

Jeg skjønner ikke hva dere driver med i Norge.

Politet i Norge har ingen som helst respekt for folks rettigheter.


Og dere hos Spesialenheten lar dem bare tute og kjøre, og ødelegge landet.

Jeg har også vært i Geværkompaniet i Elverum et år, på 90-tallet.

Og en 17. mai, så jobba jeg som vakt der, fordi Paulsen på laget, ville bytte.


Og da var det lenge til toget gikk fra Hamar, så da gikk jeg mot Elverum, og da så en i begynnelsen av 20-åra eller slutten av tenåra stygt på meg.

En med mørkt hår vel.

Så det er tydelig at dere ikke liker folk fra Geværkompaniet, i Hamar.


Ingen i min familie stelte istand til noe, på 17. mai.

Og min sjef i Rimi, (hvor jeg jobba annenhver lørdag ved siden av militæret), ville ha meg med på Osloløpet, så jeg bytta vakt med Paulsen da.


Så derfor gikk jeg gjennom Hamar enten 16. eller 17. mai.

Noe sånt.

Men men.

Og han Faldbakken, den yngre, har sendt Facebook-melding til meg.


Han som skriver de rare bøkene.

Enda jeg ikke kjenner han.

Han ville være venn med meg på Facebook.

Betyr ikke dette at noe foregår i Hamar, mener jeg.

Det er nesten sånn at man må ha neseklype på seg, når man skriver til dere i politiet i Norge nå, synes det.


Det er skam hvordan dere kneler for de mafiakriminelle og driter i alt som Norge har stått for.

Det er som at det er noe russisk over dere og synes jeg.

Så nå får dere faen meg se å skjerpe dere.


Ødelegge landet på den måten der.

Dere får rydde opp sånn at det ikke som under krigen igjen, med masse 'landssvikers'.

Lykke til!

Erik Ribsskog



2010/10/14 post <post@spesialenheten.no>



Det vises til Deres mail av 13. oktober 2010.



Spesialenheten for politisaker har som oppgave å etterforske saker som
gjelder spørsmålet om ansatte i politiet eller påtalemyndigheten har begått en straffbar
handling i tjenesten. Om De mener at politiet/påtalemyndigheten har gjort noe straffbart,
kan dette anmeldes til Spesialenheten for politisaker. De må i så fall tydeliggjøre
at det er en anmeldelse, hva De mener er straffbart og angi dette så konkret
som mulig.



Om De ønsker å anmelde straffbare handlinger begått av andre, må De
anmelde dette til det politidistrikt den straffbare handlingen har skjedd. De
må i en eventuell anmeldelse til politiet klargjøre at det er en anmeldelse, og
også være så konkret som mulig med hensyn til hva De mener har skjedd.



Vi kan ikke se at De beskriver et straffbart forhold begått av
politiet i Deres e-post, og tar e-posten kun til etterretning. Eventuelle
e-poster De sender til andre etater/personer, og med kopi til Spesialenheten,
vil ikke bli registrert som anmeldelse hos oss. Disse tas kun til
etterretning.




Vennlig hilsen


Spesialenheten for politisaker


www.spesialenheten.no



SpesEnhet_logo





Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 13. oktober 2010 18:49

Til: post

Emne: Fwd: Anmeldelse av mafia i Hamar/Fwd:






---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/10/13

Subject: Anmeldelse av mafia i Hamar/Fwd:

To: post.sondre.buskerud@politiet.no





Hei,






jeg snappet opp at noen i Italia søkte på 'vegard prøysen
mafia erik ribsskog', (se vedlagte skjermbilder).







Jeg søkte på Google og så at han Vegard Prøysen, stod det om
i Hamar Arbeiderblad.



Jeg har hatt problem med Hamar-folk, (enda jeg bare har vært et år i militæret
i Elverum).






Dag Anders Rougseth, (vokalist i bandet Autopulver), var en studie-kamerat, ved
HiO IU, som egla seg innpå meg.






Men som ikke ville lære seg å programmere, så han utnyttet meg, ved at jeg
måtte gjøre all programmeringen, på gruppe-oppgavene, (ved ingeniørhøyskolen,
som den skolen het før), og de oppgavene var det mange av.







Han var fra Hamar.






Og jeg var på språkreise til Brighton, med min tremenning, Øystein Andersen,
sommeren 1988.







Og Cecilie Hyde, fra Svelvik, var som erteris med søstera
mi, Pia, som flytta opp til meg, og hu Cecilie fikk overtalt meg til å dra dit
igjen, til Rich Hudson, i Shoreham-by-Sea, nå Soutwick.






Og han har ei eks-dame fra Hamar, har han fortalt meg en del ganger.






Så det kan være at det er noe Hamar-mafia etter meg, for alt hva jeg vet.






For jeg er ikke helt sikker på Hudson og/eller Rougseth.






Men dere får kikke på det hvis dere har tid.







Jeg ønsker gjerningspersonene tiltalt og straffet.






Spesialenheten ligger jo forresten også i Hamar, og de har neglisjert mine
politi-klager, vil jeg si.






De bare sitter på dem, eller henlegger dem.






Men men.






Mvh.






Erik Ribsskog



---------- Forwarded message
----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Wed, Oct 13, 2010 at 5:28 PM

Subject:

To: eribsskog@gmail.com
































































VISITOR ANALYSIS



Referrer



No
referring link



Host Name



IP Address



94.84.47.170 [Label IP Address]



Country



Italy



Region



Lombardia



City



Trezzano
Sul Naviglio



ISP



Galperti
Engineering And Flow Control Srl



Returning Visits



0



Visit Length



2
hours 44 mins 30 secs



VISITOR SYSTEM
SPECS



Browser



IE 7.0



Operating System



WinXP



Resolution



1280x1024



Javascript



Enabled



Navigation Path


























































Date



Time



Type



WebPage



13th October 2010



13:09:34



Page View



No referring link

johncons-mirror.blogspot.com/



13th October 2010



13:09:35



Page View



No referring link

johncons-mirror.blogspot.com/



13th October 2010



13:11:13



Page View



www.google.no/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBUQFjAA&url=http%3A%2F%2Fjohncons-mirror.blogspot.com%2F2008%2F11%2Fnoen-som-driver-tuller-med-gerd-liv.html&rct=j&q=vegard%20pr%C3%B8ysen%20mafia%20erik%20ribsskog&ei=zaG1TMegD8jv4AbZ9aChDQ&usg=AFQjCNFi

johncons-mirror.blogspot.com/2008/11/noen-som-driver-tuller-med-gerd-liv.html



13th October 2010



13:11:14



Page View



www.google.no/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBUQFjAA&url=http%3A%2F%2Fjohncons-mirror.blogspot.com%2F2008%2F11%2Fnoen-som-driver-tuller-med-gerd-liv.html&rct=j&q=vegard%20pr%C3%B8ysen%20mafia%20erik%20ribsskog&ei=zaG1TMegD8jv4AbZ9aChDQ&usg=AFQjCNFi

johncons-mirror.blogspot.com/2008/11/noen-som-driver-tuller-med-gerd-liv.html



13th October 2010



13:48:47



Page View



No referring link

johncons-mirror.blogspot.com/



13th October 2010



13:48:48



Page View



No referring link

johncons-mirror.blogspot.com/



13th October 2010



15:21:52



Page View



No referring link

johncons-mirror.blogspot.com/



13th October 2010



15:21:53



Page View



No referring link

johncons-mirror.blogspot.com/



[X] Display
Page URL not Title [Update!]


Exit Link/Download Archive
















Date



Time



Type



WebPage



13th October 2010



12:37:23



Exit Link



http://plantagenetsnewsagents.net/


















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter