Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 22. oktober 2010

Farmora mi sa at jeg hadde skutt hull i vinduet til soverommet hennes, da jeg leikeskøyt med en svak luftpistol. Men jeg tror de må ha boret hull

borra et hull

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10025616

PS.

Jeg skøyt Kjetil Holshagen i beinet, med den samme luftpistolen.

(Som jeg hadde kjøpt på postordre fra Sverige.

Midt på 80-tallet vel, da jeg var i begynnelsen av tenårene.

Rune Bingen i klassen min, fra Berger, hadde samme slags luftpistol.

Den så ut som en Glock vel.

Og Kjetil Holshagen, visste at Rune Bingen hadde en sånn luftpistol.

Og dro meg med ned til Rune Bingen, for å se på den luftpistolen, når jeg spurte.

For 200 kroner, eller hva den luftpistolen kosta igjen, det var mye penger på 80-tallet.

Men men).

Grunnen til at jeg skøyt Kjetil Holshagen, var fordi at han angrep meg, (som om han skulle banke meg opp), da jeg satt i sofaen min, med den luftpistolen i hånda da, i 'Erik-huset', i Leirfaret 4B, på Bergeråsen, en gang han Kjetil Holshagen var på besøk der, (noe han ganske ofte var, siden vi var noe slags kamerater vel. Noe sånt).

Og da traff jeg han i beinet, på kort avstand, mener jeg.

(Den luftpistolen var som en ertepistol omtrent).

Og jeg tror ikke at luftpistol-kula gikk gjennom buksa til Kjetil Holshagen.

Da hadde han nok klaget enda mer.

Men gjennom vinduet til Ågot skulle den liksom ha gått.

Nei, det var nok noe tullball, er jeg redd.

Så sånn var nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter