Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 22. oktober 2010

Linjegods var visst ute i samme ærend som NSB. Hm

linjegods samme ærend

PS.

Jeg sendte en oppdatering, til Politiet i Drammen, om dette:




Gmail - Oppdatering/Fwd: Anmeldelse av NSB's EDB-avdeling for å ha 'rippet', (altså stjålet), nett-butikken min










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Anmeldelse av NSB's EDB-avdeling for å ha 'rippet', (altså stjålet), nett-butikken min











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Oct 22, 2010 at 10:16 AM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no


Cc:
post@slottet.no, hofmarskallatet@kongehuset.dk






Hei,

Linjegods var visst ute i samme ærend også.

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/10/22
Subject: Anmeldelse av NSB's EDB-avdeling for å ha 'rippet', (altså stjålet), nett-butikken min
To: post.sondre.buskerud@politiet.no

Cc: post@slottet.no, hofmarskallatet@kongehuset.dk


Hei,

som jeg har forklart om, i et par anmeldelser, så har jeg hatt problem med hackere, på mine nettbutikker.


Så jeg installerte idag morges, et tracking-cookie-program, StatCounter, på min nettbutikk kalt Godtebutikken.net.


Og den andre besøkende, var NSB's EDB-avdeling, som rippet, altså stjal, (har jeg skjønt at de gjorde for jeg har lest om browseren deres, Rippers 0, på nettet).

De stjal mitt websted, som er min private eiendom.


Så jeg mistenker at dette kan være noe kommunist-mafia, som tuller med meg, siden jeg er etter Holger baron Adeler og kong Waldemar Seier, og Karl den Store og Odin osv.

Sender dette til kongefamilien, i Norge og Danmark også, siden de kanskje også blir tullet med av kommunist-mafia.


(Det er jo kjent at kommunister hater adelige og kongelige, mener jeg).

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

Sender med skjermbilde, fra StatCounter.

Mvh.



Erik Ribsskog







2 attachments
mer om godtebutikken net statcounter.JPG
196K
linjegods samme ærend.JPG
183K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter