Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 8. januar 2011

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse av trakassering, (noen har meldt meg på masse sports-nyhetsbrev, i mitt navn. Dette er uønsket)/Fwd: BUSF Newsletter Confirmation










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trakassering, (noen har meldt meg på masse sports-nyhetsbrev, i mitt navn. Dette er uønsket)/Fwd: BUSF Newsletter Confirmation











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Jan 8, 2011 at 12:16 AM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no








---------- Forwarded message ----------
From: <Sports_Foundation@brown.edu>

Date: Sun, Jan 2, 2011 at 4:04 PM
Subject: BUSF Newsletter Confirmation
To: eribsskog@gmail.com


Dear Friend of Brown Athletics,

Thank you for signing up for the following e-mail newsletter(s):







Field Hockey
Football
Men's Rugby
Men's Soccer
Women's Soccer
Volleyball
Men's Water Polo
Men's Basketball
Women's Basketball
Fencing
Men's Ice Hockey
Women's Ice Hockey
Women's Rugby
Sailing
Men's Swimming
Women's Swimming
Men's Tennis
Women's Tennis
Wrestling
Men's Crew
Women's Crew
Equestrian
Men's Lacrosse
Women's Lacrosse
Women's Water Polo
Men's Ultimate
Women's Ultimate
Baseball
Softball
Gymnastics
Men's and Women's Golf
Track & Field/Cross Country
Men's and Women's Squash
Men's and Women's Skiing

The Sports Foundation is pleased to be able to facilitate the production of these newsletters
as a unique way for Brown's Alumni/ae, Family and Friends to stay in touch with their favorite

Brown team(s). We hope that you will enjoy receiving these insider updates.

Some of our newsletters are produced by the Sports Foundation, while others are contributions from
our coaches and Friends Association volunteers. While the Sports Foundation provides the support

necessary for these volunteer contributions, the content provided by volunteers and coaches is in no
way an official communication from the Sports Foundation or Brown University. If you no longer wish to
receive these e-mails at any time, simply reply to the e-mail newsletters you receive and ask to be

unsubscribed.

If you have any additional questions about your subscriptions, please contact Craig Schroeder,
Communications & Marketing Manager by e-mail at Craig_Schroeder@Brown.edu or by phone at (401) 863-1200.


Thank you again for your participation in our e-mail newsletter program and thanks for your
on-going support of Brown Athletics. I hope to see you in the stands this year cheering on your
favorite Brown team(s). Go Bears!


Best regards,

Davies Bisset III '85

BUSF Executive Director

To support Brown Student-Athletes: sportsfoundation.brown.edu

For the latest news on Brown Athletics: www.brownbears.com










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter