Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 8. januar 2011

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse av trakassering, (noen har meldt meg på et nettsted i mitt navn. Dette er uønsket.)/Fwd: Email Address Verification Link










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trakassering, (noen har meldt meg på et nettsted i mitt navn. Dette er uønsket.)/Fwd: Email Address Verification Link











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jan 7, 2011 at 11:37 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no








---------- Forwarded message ----------
From: <no-reply@fatwallet.com>
Date: Sun, Jan 2, 2011 at 5:09 AM

Subject: Email Address Verification Link
To: eribsskog@gmail.com









Thank you for signing up with FatWallet.
You must complete this last step to participate in our FatWallet forums or to start earning Cash Back when you shop.
It's easy and free!



To complete your sign up, please visit this URL: http://www.fatwallet.com/join.php?AID=ee42c5c41f6b3d1f4ba61766d564d92d&optin=1


(If you cannot click the above link, copy and paste the entire URL into your web browser address bar.)



The above link will send you to a web page to help you choose your FatWallet username.

so you can access your cash back account or participate in our forums.



What is this? You have recently signed up to become a FatWallet member, but have not yet verified your email to be valid. To complete creating your personal user account, just click the link above.

For your personal protection: This verification process is designed to confirm that a valid email address was given by you, rather than by someone else, to open a new FatWallet account. FatWallet respects consumers' privacy and will never sell, share or rent your email address. If you have any problems verifying your account, please contact us by filling out a support request.


About this email


Please add no-reply@fatwallet.com to your address book to ensure our emails reach your inbox.

If you need assistance, please contact our customer support team.



FatWallet, Inc. - 12533 Wagon Wheel Road - Rockton, IL - 61072










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter