Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 22. mai 2011

Jeg sendte en e-post til Berger Bil




Gmail - Strømm Trevare










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Strømm Trevare











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, May 22, 2011 at 7:12 PM




To:
Vidar Halvorsen <vidar.halvorsen@rema.no>








---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/5/22
Subject: Strømm Trevare
To: "trond@bergerbil.no" <trond@bergerbil.no>
Cc: drammen.tingrett@domstol.no



Hei,

jeg er barnebarnet til Øivind Olsen, som bygde snekkerverkstedet Strømm Trevare, hvor du har Berger Bil nå.

Jeg har liksom hevd på dette, for jeg var der seinest i 1996, og fikk komme inn der, når han med kjøkkenene, leide der.


Og da sa jeg bare at farfaren min hadde bygd det.

Og da slapp jeg inn.

Så det er liksom en heftelse, ved det bygget, at jeg har bruksretten, mener jeg.


Men websida deres er visst ikke oppdatert, siden 2008, så det er bare for meg å ta over, regner jeg med?

Kan du sende meg nøklene?

Tenkte jeg skulle få leid ut til Rema eller Rimi, eller noe.


Kanskje vi kan dele eventuelle leieinntekter.

Hadde det eventuelt vært en mulighet?

Sender kopi til Tingretten i Drammen, siden jeg har meldt fra til de, om dette, tidligere, og oppdaterer de.


Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter