Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 22. mai 2011

Noen tror at min søster og jeg har fått barn. Men nei, dette skjedde da jeg var 10 år gammel, og jeg fikk ikke hår på tissen, før jeg ble 17 år gammel

noen tror at jeg og pia har fått unge

http://www.spillegal.no/threads/det-er-en-kynisk-ny-verden-erik-ribsskog.16696/page-26

PS.

Dette skjedde forresten i 1981.

Så den ungen ville isåfall ha vært 30 år nå.

Men men.

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Og jeg hadde heller ikke hatt hverken min første sædutløsning, eller orgasme, da dette skjedde.

(Og jeg fikk heller ingen av disse tingene, da jeg prøvde å få tissen min inn i fitta til søstera mi, (som del av noe slags seksualundervisning/doktor-lek må man vel kalle det vel), som 10-åring, i 1981.

Jeg bare ga opp, å prøve å pule henne, for fitta hennes var så trang.

Så det var umulig å få tissen min inn i fitta hennes, vil jeg si.

Dessuten så var det noen banka på vinduet, når vi holdt på.

(Eller, jeg hørte ihvertfall noen lyder, ved vinduet.

Og jeg hørte at noen 'beina', (altså løp), ned mot Hellinga igjen, fra den stien, som gikk opp til huset vårt, og til naboen, i Hellinga 7A.

Faren min hadde en gjestesofa, ut mot den stien.

Og det var der, som søstera mi satt rompa i været da.

Av en eller annen grunn så gikk hu bort dit.

Men men).

Carl Fredrik Fallan, i klassen min, har seinere sagt at det var han, (som kikka inn på søstera mi og meg, gjennom det vinduet da).

Så jeg ble også litt stressa.

Men jeg prøvde vel to ganger, å få inn tissen min, i det fittehullet, til søstera mi da.

Men det funka ikke.

Så jeg bare sa fra til søstera mi, at tissen ikke gikk inn.

Også kledde vi på oss, og gjorde aldri mer noe sånt igjen.

Men men

Bare noe jeg tenkte på).

Så dette var bare som noe lek, vil jeg si.

Eller, jeg ble vel nesten presset til dette, av søstera mi, vil jeg si.

Som liksom utfordret meg til dette.

Hun oppførte seg tøft, og ville vel sagt at jeg var pysete, og mobbet meg for dette, hvis jeg ikke hadde turt å prøve å pule henne.

Da hu satt rompa i været, etter å ha fortalte meg, om hvilket hull som tissen skulle inn i.

Dette var ikke som noe seksuelt for meg, men mer som noe seksualundervisning, (med praktiske øvelser), kanskje.

(Og at jeg var nysgjerrig, på hvordan man pulte, osv).

I kombinasjon med at jeg ble litt presset/utfordret, av Pia da.

Så jeg kunne nesten ikke si nei, for jeg var storebroren, og ville liksom ikke gi lillesøsteren min, et psykologisk overtak på meg da.

Som jeg tenkte at hun ville få, hvis jeg oppførte meg, på en måte, som hu syntes var feig/pysete.

Jeg ville at min lillesøster skulle se opp til meg.

(Som tidligere under oppveksten, da vi begge to bodde hos mora vår, Karen Ribsskog, på forskjellige steder i Larvik-området).

Og jeg ville ikke miste respekten hos min lillesøster da.

For hun pleide vel å se opp til meg, tror jeg.

(Ihvertfall pleide hun å høre på meg).

Ihverfall de første stedene vi bodde, i Larvik-området, i Vestmarka, og i Storgata, på Østre Halsen.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 3.

Er det en politimann som har skrevet den bloggposten, og som prøver å få meg drept, ved å insinuere at jeg skal være pedofil, eller noe, lurer jeg.

Sånn virker dette nesten for meg.

Men men, bare noe jeg tenkte på.

Er det noe 'politi-mafia', lurer jeg.

Hvem vet.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 4.

Og jeg vil gjerne ta med det igjen, til slutt.

At det at jeg skulle prøve å putte tissen min inn i fitta til søstera mi, Pia.

Da vi var 9 og 10 år gamle.

Det var noe som var initsiert, av søstera mi.

Og ikke av meg.

Bare for å ta med om det igjen.

For det vil jeg ikke ha på meg, at det var jeg som fant på, å gjøre dette her.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter