Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 14. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

from [Available] Erik Ribsskog eribsskog@gmail.com
to e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk
cc TAYLORG@unhcr.org
bcc "Oslo, Visa" ,
emb.london@mfa.no,
Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk,
CONTACT-US ,
DWP ICE gateway team
date Mon, Nov 14, 2011 at 2:11 PM
subject Report of breach of honour-crime from ICE
mailed-by gmail.com

hide details 2:11 PM (0 minutes ago)

Hi,

earlier today I recieved a letter from ICE with so many lies that I almost have to call it warfare against me.

They try to insinuate that I'm violent to women which is an evil lie.

I'm a well know Shop Manager, Academic and Home Defence-guy from Norway, and noone have ever called me violent before.

And I'm 41 years old.

This must be part of some conspiracy against me from some communist mafia, (my sister is a communist), Order of St. John, (I have them in my line in Norway), or Al Quaida, (I worked in Norways then biggest retail chain Rimi and was placed in a shop in a part of Oslo where many muslims live).

In my Home Defence-platoon in Norway, one guy wasn't allowed to have his machine gun in his home, because he had been violent to his wife.

And that was not me.

That was a guy with the nick 'Titten Tei', who worked as a Fish Department-manager in Carl Berner in Oslo.

This is just some kind of conspiracy against me.

It's like someone are trying to trigger me, I think, like happened to Gazzas mate who was killed when Police shot at him with illigal stun guns, after he was being triggered and went on a killing spree, after he had been triggered in the same way someone attempt to trigger me, I suspect.

Yours sincerely,

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter