Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org,
!enquiries

bcc"Oslo, Visa"

dateTue, Nov 8, 2011 at 4:18 PM
subjectPossible sharia/Taliban/mobster-activity at Sunderland City Library
mailed-bygmail.com

hide details 4:18 PM (0 minutes ago)


Hi,

I'm sitting at the Library after you at the Police threw me out of the University of Sunderland.

Here I'm being attacked by some Taliban, it seems.

A guy sat and looked past me, for almost an hour, checking the queue.

I didn't get his name, but I looked back once, and he watched the Facebook-page of a Stephanie Topping.

He was around 20 years old, dark hair, and wearing tracksuit-pants.

When a big, a bit smelly guy, was first in the queue, then the Albanian mafia-guy, (or what he is), moved away, after scrathcing his balls.

I thought he was extremely inpolite, with looking past me all the time, as if I wasn't there.

The guy who sat down, was a Mr. David Storoe, I think it said, on the CV, on his screen.

He chatted to me, when he moved in and out to use the printer, and there isn't much room behind the chair where I sat then.

I've moved to another computer now.

So I think this was some sharia, etc., to annoy me.

I think this must have been crime.

That I'm being monitored by underground.

And that's a crime, so I send this as a crime-report.

Regards,

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter