Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 12. desember 2011

Jeg sendte en ny e-post to YouTube




Gmail - Report of crime










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Dec 12, 2011 at 4:14 AM




To:
Google Press <press@google.com>


Cc:
"Oslo, Visa" <oslovisa@state.gov>


Bcc:
mail.gva@efta.int, e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk, gbrlo <gbrlo@unhcr.org>






Hi,

I've sent your online-form about this now.

And you just refuse to delete all the identity-theft-stuff and insults that are about me on your service.

This is like in commist-Russia I think.


No signatures or anything.

This is to bad, I think.

They try to get people to attach me and publish my address, on one video.

And some lazy staff with you just ignore my report.


This is to bad and to arrogant and to irresponsible, I think.

YouTube or JewTube?

This is not good enough you (/&(/&(/&(/& /&%/&%.

Erik Ribsskog



On Thu, Dec 1, 2011 at 9:44 PM, Google Press <press@google.com> wrote:

Hi there,




Unfortunately your concerns cannot be addressed by contacting this alias. Please review the following resources to get a better idea of where you can report your issue.




If your concern involves a legal issue, please submit your details through our online form at http://help.youtube.com/support/youtube/bin/answer.py?answer=140536&topic=10545. We must receive your claim in the requested format in order to investigate and process your request.




If you have concerns relating to hate speech, your privacy, safety, or other abuse issues, please visit our Abuse and Safety Center at http://help.youtube.com/support/youtube/bin/request.py?contact_type=abuse&hl=en-US. Here you will find information that will help you understand your situation as well as be able to report content that may violate our guidelines.




For help with other site-related issues, please visit our Help Center at http://www.google.com/support/youtube/.




Sincerely,



The YouTube Team



On Thu, Dec 1, 2011 at 1:04 PM, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:


Hi,

someone have set up a YouTube-account using my name and videoes and pictures.

I wanted to report this as harassment-crime, identity-theft and copyright-infrigement.

Regards,



Erik Ribsskog

PS.

I attach a screen-shot showing this.











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter