Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 12. desember 2011

YouTube er visst tilhenger av den dritten som noen har skrevet om meg der




Gmail - YouTube Impersonation Report










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




YouTube Impersonation Report











YouTube Service
<noreply@youtube.com>



Mon, Dec 12, 2011 at 4:04 AM




To:
eribsskog@gmail.com









YouTube | Broadcast Yourself™




Dear member,


Unfortunately the information you provided in your report to YouTube does not meet our impersonation reporting guidelines. Check out these other resources available on the site, which may address your situation better.


Have you blocked the user? Most often the best way of dealing with abusive members on the site is by simply blocking their channel and ending all communication with them. Check out this article TO LEARN how to easily block other users from contacting you: http://help.youtube.com/support/youtube/bin/answer.py?answer=56113


If your full name is included in the channel, you may want to consider filing a privacy complaint. Check out this article to learn more about privacy violations or visit our help and safety tool to report a privacy complaint: http://help.youtube.com/support/youtube/bin/answer.py?page=&answer=126263&master=privacyradiobutton


Are you being harassed? Check out THIS article on Bullying and Harassment for tips on how to deal with cyberbullying: http://help.youtube.com/support/youtube/bin/answer.py?page=&answer=126266&master=harassmentandcyberbullying


If you wish to request removal of a video that is allegedly infringing your copyright, please review these copyright guidelines: http://www.youtube.com/t/dmca_policy


Regards,
The YouTube Team


Copyright © 2011 YouTube, LLC










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter