Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 25. februar 2012

Jeg sendte en Facebook-melding, angående de problemene som har vært, i forbindelse med NRK-programmet tweet4tweet








  • Ole Olsen

    for 3 timer siden

    Ole Olsen


    • Hei igjen. Jeg leser dagens Johncons og ser på mailen du sendte til NRK hvor du skriver blant annet:

      "Helvetes forpulte fjøsnisser og landsvikere hele gjengen.

      Håper dere får en atombombe i huet hele jævla fjerde kolonne-gjengen.
      Han Seltzer kan stappe hue sitt oppi den forpulte psykolog-ræva si."

      2 ting jeg lurer på:

      1) Hvordan kan du som mener at du blir trakassert på nettet skrive noe slikt, er ikke dette trakassering?


      2) Hvis noen hadde skrevet noe lignende i en epost til deg hadde du tatt den personen seriøst. Naturligvis hadde du ikke det. Du hadde garantert sendt en anmeldelse for trakassering. Hvorfor har du egne regler om hva som er trakassering mot deg, og en annen regel om hva du kan skrive til andre??


      Håper på et gjennomtenkt svar

      Mvh. Ole Olsen


  • Erik Ribsskog

    for noen sekunder siden

    Erik Ribsskog


    • 1. Altså jeg ble jo provosert.

      En psykolog-(student), sitter og lyver om bloggen min på nettet, og sier at han blir hypnotisert av den.


      Og at jeg er Norges beste forfatter og blogger.

      Og han later som at han er en dumming da, som jeg liksom har lurt da.

      Det er jo for å ødelegge ryktet mitt da.

      Jeg skjønner selvfølgelig at det ikke er pent å skrive sånt.


      Men jeg prøvde faktisk å gjøre det på en saklig måte.

      Jeg skrev ned på noen ark her, hva Seltzer og Skavlan sa om meg.

      Men på ark fire, (var det vel), så ble jeg så provosert, så jeg bare skreiv en ny klage, mens jeg var sinna da, til NRK.


      Det var vel når Seltzer var skuespiller og sa han ble hypnotisert av bloggen min.

      Og lata som at han var en nesten forvirret eller åndssvak person da.

      Men hvis man ser på Wikipedia, så står dette på siden til Thomas Seltzer:


      Seltzer [..] har også jobbet som trend/markeds-analytiker, og har studert psykologi.

      http://no.wikipedia.org/wiki/Thomas_Seltzer


      Så når han later som at han nærmest er åndssvak, og liksom blir programmert og hypnotisert, av bloggen min, så mener jeg at det er skuespill, for å få meg til å se rar/farlig ut, for Ola Nordmann, som ser på TV da.


      Og det er som krigføring mot meg, mener jeg.

      Og skuespill, i et humor-program.

      Da blir det lag på lag, mener jeg.

      Så nesten ingen skjønner tilslutt hva som er humoren.

      Det er dette som jeg lurer på om er sovjetisk kultur, og ikke norsk.


      Og jeg er ikke en person, som har vært i aviser og på TV, i Norge.

      Jeg er ikke en person, som får plass i avisene eller TV-nyhetene, med min versjon.

      Så dette er regelrett mobbing av en person som er i en vanskelig situasjon, mener jeg.


      Så derfor ble jeg så forbanna, på grunn av hele situasjonen.

      Ola Nordmann sitter bare å ser på uretten som blir begått mot meg, uten å skrive i TV eller aviser.

      2.

      Altså, det blir det samme igjen.


      Her var det Seltzer som begynte, og som trakasserte meg først, i det TV-programmet.

      Så ta jeg liksom igjen da.

      Jeg prøvde jo først å gjøre det pent, ved å sende klager, til NRK.

      Men så svarer ikke NRK.


      Da blir jeg trakassert igjen.

      Og når det blir mye nok, så sprekken man nærmest, som et troll nesten da.

      Men her er det NRK som lagde meg til et troll, mener jeg.

      Siden de fisler/tuller, igjen og igjen da, med meg.


      Og da får folk nok til slutt.

      Jeg har jo lest om dette, på StatCounter, som heter Mind Control, altså at man bruker psykologi, mot personer, for å få de til å miste kontrollen.

      Hvis det sitter en haug folk, på UIO, (som jeg har lest rykter om, på StatCounter), og liksom spionerer og spekulerer på hva de kan gjøre, for å få meg, til å bli sinna.


      Og de bruker vitenskapelige metoder, for å gjøre dette.

      Som Mengele eller Clockwork Orange eller KGB, så er det ikke så lett, å unngå å bli sinna.

      Det var ikke sånn, da jeg jobba som leder i Rimi, i Oslo, i ti år, at jeg pleide å krangle med kunder, i butikkene, for eksempel.


      Det skjedde vel aldri, tror jeg.

      Så jeg er egentlig ikke en person som lett mister besinnelsen, så her er det nok noen alvorlige tøysefanter, som tuller fælt.

      Og det som gjør meg mest forbanna, det er at 1000-2000 Ola Nordmann-er, sitter og ser på dette, hver dag, uten å lee på en finger.


      Det er som at ingen i Norge har noen rettferdighetssans, synes jeg.

      Og når jeg som er så norsk, ikke får hjelp av andre norske, så blir jeg sinna.

      Se på han Liverpool-supporteren som satt inne for mord, i Bulgaria, var det vel.


      Alle i Liverpool hjalp han, så han fikk komme hjem, og fikk bedre forhold vel.

      Men Ola Nordmann, de bare sitter der de.

      De gjør liksom ikke noe, for å hjelpe sine landsmenn, når de er i problemer, synes jeg.


      Hvor er de liberale, i Norge?

      Hvor er borgerrettighetsforkjemperne?

      Det er liksom ikke noe igjen i Norge, synes jeg.

      Og det skuffer og frustrerer meg da.

      Så sånn er det.

      Med johncons-blogg-hilsen


      Erik Ribsskog










PS.

Her er mer om dette:

mer fra facebook

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter