Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 10. juli 2012

Jeg sendte en e-post til the Dubliner i Oslo





Gmail - Woman who played flute in band











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Woman who played flute in band












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jul 10, 2012 at 4:49 AM




To:
post@dubliner.no






Hi,

in May 1995, (I think it must have been), I had been on an assistant-job-cruise, on the Oslofjord, with Rimi, where I worked as an Assisting Manager, at the time.

The Region Manager there, Jon Bekkevoll, dragged some of the assistants to the Dubliner, after the cruise.


He put his credit-card in the bar, and most of the assistants, who went there, (expect me who wasn't used to drinking on peoples credit-cards), drank on his credit card.

(I had some notes in my wallet which I bought lager for).


The assistants, (who I only knew Thomas Sanne of, since I'd been his manager, at Rimi Nylænde, at Lambertseter, the summer before), started to sing a song, like if they were Jon Bekkevoll's fan-club.


To the tune of Jon Blund, (an Easter European TV-program for kids often shown on Norwegian TV-channel NRK):

'Hvem er denne karen med sekk og lue på.

Han ligner litt på nissen i grunn.


Det er ikke han det er Jon Bekkevoll.

Han besøker store og små'.

And the last words were sung in a very low tune.

So it became a bit scary perhaps.


So I left the group a bit, and met a young Irish woman, who played flute in a band there, and who dragged me to the musicians table there, where I sat drinking and chatting, for a while, while she sometimes played folk-music, inbetween the chatting.


Then Thomas Sanne and two other Rimi-assistants came to our table and told me they were going to Thors Hammer.

I told them I'd might go there later.

And I think told the Irish woman that they went to Thors Hammer, which was almost a bit like a 'nazi-place', I thought I'd read in the papers.


(Something like this).

The Irish woman then after a while didn't want to chat any longer.

So I also went to Thors Hammer, but Thomas Sanne and his mates weren't there any longer.


I just wonder if you know which folk-band this could have been.

If that's possible to find out.

Thanks in advance for any help!

Yours sincerely,


Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter