Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 14. juli 2012

Jeg sendte en e-post til Inga Marte Thorkildsen





Gmail - Til Inga Marte Thorkildsen. Møter på So What og Blue Munk i år 2000, (var det vel)











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Til Inga Marte Thorkildsen. Møter på So What og Blue Munk i år 2000, (var det vel)












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Sat, Jul 14, 2012 at 5:25 AM




To:
postmottak@bld.dep.no






Hei,

var det deg jeg møtte i portrommet utenfor So What, ganske tidlig i år 2000, var det vel.

Du satt på bakken der sammen med en venninne.

Jeg fikk vel mobilnummeret ditt, og vi avtalte å gå på date, på Blue Munk.


De spilte Californication-albumet, til Red Hot Chili Peppers, mens vi drakk hver vår halvliter vel.

Jeg var sliten etter mye jobbing, og kjente raskt alkoholen.

Noen fortalte meg et triks, om at hvis man kjørte nære kameraet, i bomringen, så kunne man ikke se hele skiltet, på fotoene.


Var det deg?

Du sa du hadde en type fra før, som du ikke ville kutte ut.

Det gjorde meg litt skuffet, og jeg syntes ikke at det opplegget hørtes ut som noe jeg ville være med på, så jeg kontaktet deg aldri igjen, selv om jeg syntes at du var pen, osv.


Stemmer dette?

Jeg driver å skriver memoarer, så jeg prøver å få det riktig da.

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter