Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 20. august 2012

Jeg sendte en e-post til Canica





Gmail - Rimi Gullårer/Fwd: Reminder/Fwd: Course-certifiactes, etc











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Rimi Gullårer/Fwd: Reminder/Fwd: Course-certifiactes, etc












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Mon, Aug 20, 2012 at 6:10 AM




To:
post@canica.no






Hei,

jeg prøver igjen.

Det gjelder en Rimi Gullårer-konkurranse, som jeg vant, som butikksjef, Rimi Langhus, i 2001.

Jeg fikk et brev, fra Stein Erik Hagen.


Et gratulasjonsbrev, hvor det stod at jeg var en god leder og var hardtarbeidende.

Brevet var det slitt høl i, så jeg viste det ikke til så mange.

Og jeg måtte rømme til England, fra et mordforsøk, på Løvås gård i Kvelde, i 2005, og brevet fikk jeg ikke med meg.


Har prøvd å kontakte ICA og Ahold, for å høre om de har en kopi av dette brevet, men de klarer visst ikke å hjelpe meg.

Har Canica en kopi av dette brevet som dere kan sende meg, lurte jeg.


Har skrevet en del om at jeg vant den konkurransen, på blogg osv., så hadde vært artig å kunne dokumentere dette, mener jeg.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Fri, Aug 3, 2012 at 5:57 AM
Subject: Reminder/Fwd: Course-certifiactes, etc

To: humanresources@ahold.com


Hi,

I can't see that I've recieved a reply to this e-mail, so I'm trying to send a reminder about this.


Hope this is alright!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Sun, Jul 8, 2012 at 9:04 PM
Subject: Course-certifiactes, etc
To: humanresources@ahold.com


Hi,

I worked in Rimi, (in Norway), which is owned by ICA, which is owned by Ahold, from 1992 to 2004.


I've tried to get ICA in Oslo to send me my course-certificates etc., but they say they can't find them.


I also won a prestigious competition for shop managers, called 'Rimi Gullårer', as a shop manager, on Rimi Langhus, in 2001.

But ICA doesn't want to send me documentation about this.


I got a letter from Rimi-founder Stein Erik Hagen, when I won that competition.

But he doesn't reply, when I e-mail him.

The original letter is on a farm, in Kvelde, in Norway, owned by some relatives, where someone tried to murder me, in 2005.


I then ran to the UK.

The Police in Norway don't want to investigate, and all my important files, I can't get sent, here to the UK.

Something is wrong.

Can you please help me?


Can you get ICA to send me my documents since I need them, on job-interviews etc., here in the UK.

Thanks in advance for any help!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter