Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 23. august 2012

Jeg sendte en e-post til Norwegian-British Chamber of Commerce





Gmail - Problems with RBS











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Problems with RBS












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Thu, Aug 23, 2012 at 3:58 PM




To:
info@nbccuk.com






Hi,

I'm a Norwegian citizen who lives in the UK.

I've set up an e-business: http://www.godteposer.net/ , after I became unemployed.


I'm still in the begining of setting up this business, after problems with hacking, etc.

But I've sold around 100 packets to Norway, (and the USA), now.

But when I contact RBS to get a business-account they tell me I have to have a business-plan.


My plan was to sell Glacier Mints on QXL after they've stopped selling Glacier Mints, (Isbre Mint), in Norway.

But QXL wanted a deposit I couldn't afford, (since I'm unemployed), so I set up my own web-show, (since I've studied IT and had programming as a hobby).


And I've also gone to business-school, (handel og kontor), economy-line, at Upper Secondary School.

But I haven't learned about business-plans.

Isn't it a bit inpolite of RBS to ask for a business-plan for an up and running business?


I've even gone to a respected private academy, in Norway, named NHI, and had business-modules there, but I haven't learned about business-plans, (as far as I can remember it at least).

Is it just RBS who asks about a business-plan if one want a business-account, for an up and running business, in the UK?


I haven't had any business earlier, eighter in Norway or the UK.

(But I've worked as a Shop Manager in Rimi, in Oslo, for several years).

So I'm not sure how to go forward regarding this.


Hope you have the chance to reply about this!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter