Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 9. august 2012

Jeg sendte en ny e-post til CreateSpace





Gmail - CreateSpace - Executive Customer Relations











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










CreateSpace - Executive Customer Relations












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Thu, Aug 9, 2012 at 8:23 PM




To:
Executive Customer Relations <ecr@createspace.com>


Cc:
mail.gva@efta.int






Hi,

well I hadn't asked for it to be delivered in two shipments.

I want to escalate this complaint please.

I hadn't asked for it to be expedited eighter.

And this was your suggestion, to send the books, and not mine.


I thought it was very annoying that I was woken up two days because of these books.

I want to escalate this.

You don't care about people here.


You are inconsiderate here.

It's not like I got these boxes in a mail-box, but I got people on my door, waking me up.

It's a difference here, I think.

Erik Ribsskog



On Thu, Aug 9, 2012 at 8:16 PM, Executive Customer Relations <ecr@createspace.com> wrote:

Dear Mr. Ribsskog,



I’m glad to hear you received the remainder of your order and you are pleased with the books you received. I can understand how receiving your order on multiple days would be frustrating and I appreciate your feedback regarding this experience. Typically an order with multiple boxes will ship out on the same day; however, as this was an expedited order the boxes were shipped as completed to ensure they arrived in a timely manner.



Based on your approval, I submitted “Jenny Skavlan i Finland” for review and it is now in “Awaiting Proof Order.” You may review the digital proof and make the title available for sale.



After working on the files for “Skifte etter Magna og Holger Adeler,” please do not hesitate to contact me if you would like us to move forward with separating the contents on the first page. Additionally, if you would like to make changes in the future, we can provide you with the most up-to-date files we have that include the updates we made.



As always, please feel free to contact me should you have any questions regarding this information.



Sincerely,



Ashley Robinson

Executive Customer Relations













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter