Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 16. september 2012

Jeg sendte en e-post til Majorstua Spesialskole





Gmail - Problemer med Axel Thomassen











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Problemer med Axel Thomassen












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Sun, Sep 16, 2012 at 6:56 PM




To:
majorstuen@ude.oslo.kommune.no






Hei,

jeg har en halvbror som har vært elev hos dere, i 9-10 år, på 90-tallet.

På deres spesialskole.

Det er jo min halvbror, så jeg har bodd på mins fars hjemsted, i Svelvik, under de mange av disse årene.


Så jeg lurer nå på om dere har noe rådgivningstjeneste for slektninger av spesialskoleelever.

For jeg synes at det er vanskelig å vite hvordan jeg skal oppføre meg mot tidligere spesialskoleelever.


Axel har et oppblåst selvbilde, og er aggressiv og en bajas, må jeg si.

Jeg har måttet flytte til England, for jeg har hørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian'.

Axel fabler om at han skal bli sjefen min.


Jeg som er Høgskolekandidat i IT og har jobbet som butikksjef, og har vært Heimevernsmann, osv.

Og Axel har jo ikke generell studiekompetanse engang, og har jo bare gått kokkeskole, etter deres spesialskole.


Og jeg har også studert på universitet i England, osv.

Men Axel mener at spesialskolen hans, er så bra, så han skal fortsatt være sjefen min og sånn, da.

Sa han ihvertfall på 90-tallet.


Jeg lurer på hva som var grunnen, til at Axel gikk på spesialskole.

Min søster Pia begynte å ta med Axel på byen, i 13-14 års alderen.

Mens han fortsatt gikk på deres spesialskole.


Var Axel hyperaktiv, har jeg lurt på.

Er han som Rain-man liksom?

Jeg er ikke redd for Axel nå som jeg bor i England.

For jeg tror ikke at han klarer å dra til England.


Han har jo ikke lappen heller, så.

Men han er liksom hjemme rundt spesialskolen sin på Majorstua, da.

Og jeg lurer på om det er han som tuller med meg i Norge.


Er det noe rådgivingstjenester som dere har, for sånne her tilfeller?

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter