Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 27. september 2012

Mer om eiendom i Holmsbu

Gmail - Salg av eierandeler i Bergstø
Gmail
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>

Salg av eierandeler i Bergstø


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Wed, Sep 26, 2012 at 11:22 PM
To:
Harald Bentseng <haraldbentseng@gmail.com>
Cc:
gulliss@online.no, leonardl@online.no, roar.aannestad@ifs.no, kaodden@c2i.net, marianne.slinde@tbane.no, post@holmsbudata.no, lhenaa@online.no
Hei,

ok, jeg tenkte kanskje det var noen i lokalmiljøet som hadde lyst til å eie andeler av disse eiendommene.

Jeg skjønner ikke hvordan du kan vite dette.

Men det bor kanskje ikke så mange i Holmsbu.

Jeg kjenner forresten Gry Stenberg i Bergeråsen Vel, så det her syntes jeg var dårlig greier.

Det var også sånn at foreldrene mine møttes i Holmsbu, (selv om mora mi er død nå og min far har jeg kuttet ut grunnet omsorgssvikt).

Og min morfar Johannes Ribsskog var kontorsjef i Hurum kommune, på 60 og 70-tallet.

Med heilsing

Erik Ribsskog

PS.

Det står tydelig at dette gjelder salg og ikke arv, så her må brillene frem fra brilleetuiet, tror jeg.

Det er kanskje for mye makrellfiske om dagen sånn at det går ut over nattesøvnen.

Det er mulig.

Dette er angående et hus hvor maleren Henrik Sørensen har vært gjest.

Og min oldefar han fisket i Drammensfjorden og de snekra fisketønner der osv.

Men han fiska sild, mener jeg å huske.

For makrellen spiste på dauinger, sa farfaren min.

Så sånn var det.


2012/9/26 Harald Bentseng <haraldbentseng@gmail.com>
Hei.
Viser til deres hendvendelse til Holmsbu Vel vedrørende deres arv. Dette er ikke en sak for Holmsbu Vel og det er vanskelig for oss å gi noen konkrete råd til hvordan du skal løse dette.

Mvh
for Holmsbu Vel
Harald Bentseng



Den 15:29 26. september 2012 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> følgende:

Hei,

jeg har arvet etter mine grandonkler i Bergstø, gjennom min far, som jeg egentlig prøver å kutte ut, etter omsorgssvikt på 80-tallet.

Jeg prøver å få solgt eiendelene gjennom Tingretten i Drammen, men uten å lykkes.

Har Holmsbu Vel noe råd til meg?

Jeg bor som ganske fattig arbeidsledig i England, og skjønner ikke hvordan jeg skal få kommet ut av denne flokken.

Kanskje dere har noen råd eller kanskje noen av deres medlemmer ønsker å kjøpe dette.

Sender med mer informasjon om hva jeg eier, fra advokat Øvergaard, (som jeg har klaget på til Advokatforeningen, (med lite hell riktignok), siden han ikke ville hjelpe meg med å selge dette).

Mvh.

Erik Ribsskog


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter