Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 26. september 2012

Jeg sendte en søknad på Ekebergs Ærespris






Gmail - Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Søknad om Ekebergs Ærespris








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Søknad om Ekebergs Ærespris










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Wed, Sep 26, 2012 at 9:10 PM





To:
nif-post@idrettsforbundet.no







Hei,

jeg har også vunnet en akekonkurranse, på Bergsjø Høyfjellshotell, i 1976, eller noe.

Jeg har spilt biljard med Bengt Rune og Kalle og andre i eliten, i Biljardhallen på Skårer og på en biljardpub for eliten, i Groruddalen, på begynnelsen av 90-tallet.


Jeg har spilt mye bordtennis, tennis og også litt squash.

Jeg kan svømme i bortimot et par timer vel uten å ta pause.

Jeg har vært med på onsdagsløpet på langrenn, med Berger IL.


(Selv om jeg kom sist grunnet vanskelige, smørefrie ski gitt i gave fra min stefar som jeg flyttet fra, Arne Thomassen).

Jeg har trent en del på treningsstudio etter kneskaden.


Jeg bor like ved Goodison Park.

Jeg har vært tippeansvarlig på Rimi Bjørndal og Rimi Nylænde.

Og ikke minst så har jeg jobbet 12 år i Rimi.

Hvor jeg vant Rimi Gullårer, i 2001, som butikksjef på Rimi Langhus.

Og sikkert mer jeg har glemt og.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/9/26
Subject: Oppdatering/Fwd: Søknad om Ekebergs Ærespris
To: nif-post@idrettsforbundet.no


Hei igjen,

garnisjonsmesterskapet var høsten 1992, forresten.


Og jeg fikk også skarpskyttermerke i bronsje på første forsøk.

Og skarpskyttermerket i sølv, på første forsøk, (eller andre forsøk for jeg fikk jo bronsjemerket på første forsøk).


Jeg fikk også flest merker i kompaniet, tror jeg.

For jeg fikk også:

Nais-merket.

Det frivillige skyttervesen-merket.

Skiskyttermerket.


Feltidrettsmerket.

Infanterimerket.

Det var vel det.

(Dette var mens jeg avtjente verneplikten, juli 1992-kontingent).


Jeg har også klatra på Tyreli, på Tøyen, hvor Magne Winnem dro meg med.

Og spratt ganske lett opp veggen der, den gangen jeg prøvde, før jeg skada korsbåndet i det ene kneet, sommeren 1995, var det vel.


Jeg har også drivi med luftgeværskyting, på Hjem og Hobby-messa på Sjølyst, på slutten av 80-tallet.

Men jeg husker ikke om jeg fikk noe merke.

Men Magne Winnem og Stein fra Røyken skøyt bedre enn meg, husker jeg.


Så de er ganske fra Spetsnaz, eller noe.

Hvem vet.

Jeg har ikke lest reglene deres, så det er kanskje ikke bra nok det her.

Jeg har også vært med på Osloløpet og Manpower-stafetten og masse bedriftsfotball-lag, som Rimi (Oslo), Rimi Langhus, (et lag jeg startet opp mens jeg var butikksjef der, etter ønske fra medarbeiderne), IT-akademiet (hvor Magne Winnem dro meg med), og et lag i Romerike, som trente i Fjellhamar-veien, hvor Glenn Hesler dro meg med.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/9/26
Subject: Søknad om Ekebergs Ærespris
To: nif-post@idrettsforbundet.no


Hei,

jeg spilte fotball, opp til guttefotball, med Fram og Berger IL, og var med å vinne Vinn Sande-cup, med Berger IL, på 80-tallet.


Som skytter, så ble jeg valgt ut som en av de fem beste skytterne, i tropp 1, i Geværkompaniet, til å være med i Garnisjonsmesterskapet i skyting, på Terningmoen, høsten 1993.


Jeg har også vært aktig innen badminton, for Skøyenåsen badmintonklubb, på 90-tallet, og slo en gang så hardt, at ei finsk au-pair dame, som jeg hadde chatta med på nettet, og som ville prøve badminton, falt på rumpa, da hu skulle prøve å ta ballen som jeg slo, for hu prøvde å gå bakover og hoppe opp samtidig.


Jeg er litt usikker på hvor høyt man må ha utmerket seg, for å få denne æresprisen.

Det står det ikke noe om, på Wikipedia.

Jeg har overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian' og får ikke mine rettigheter politiet, så jeg prøver å få litt oppmerksomhet rundt dette.


Mvh.

Erik Ribsskog












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter